مطالب مرتبط:
آمارسازی به جای حقیقت یابی
سرگرمی|چرا وقتی می خواهیم آدرس اینترنت رو بزنیم به جای یک w باید سه تا w بزنیم؟
جای کنسول در خانه کجاست
چهارشنبه سوری آذربایجان غربی 99 مصدوم بر جای گذاشت
بی احتیاطی چهارشنبه آخر سال تاکنون 8 مصدوم در فارس به جای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 11:252024-03-13سياسي

آمارسازی به جای حقیقت یابی


بدون تردید کشورهای غربی که فرصت آشوب ها را از دست رفته دیدند، هر بار با یک مسأله می خواهند ماهیت و هویت جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار دهند و پس از افول با تغییر راهبرد، - مسیر جدیدی برای افزایش فشار به ملت ایران اتخاذ می کنند تا با استفاده از ظرفیت های مردمی و اهرم های دیپلماتیک، به اقدامات ضدایرانی خود سرعت ببخشند که تاکنون موفق نشده و ناکام مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آشوب های سال1401 به مقطعی تبدیل شد که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از لاک خود خارج شده و اقدامات مغرضانه و هدفمندی را علیه ملت ایران طراحی کردند تا بدین ترتیب جامعه بین الملل را علیه کشورمان بسیج و حلقه تحریم ها را تنگ تر کنند اظهارات مداخله جویانه درحمایت ازاغتشاشگران اولین گام از این فرایند بود و جو بایدن رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی اغتشاشاگران را مردم شجاع خواند و اعلام کرد که احترام بسیاری برای مردمی که در خیابان ها اعتراض می کنند، قائل هستم .

آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن نیز وعده داد که واشنگتن به ایستادن در کنار اغتشاشگران ادامه می دهد.

این سخنان در حالی از سوی مقامات آمریکایی مطرح می شد که در طول 45 سال گذشته انواع کارشکنی و دشمنی را علیه ملت ایران روا داشته و آنها را از دستیابی به حقوق مسلم شان باز داشته است.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - ایران - جمهوری اسلامی - استفاده از ظرفیت های مردمی - نظام جمهوری اسلامی - ملت ایران - رییس جمهور آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

آمارسازی به جای حقیقت یابی

آمارسازی به جای حقیقت یابی