مطالب مرتبط:
اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در اسدآباد
قیمت انواع گوشت قرمز در آستانه نوروز/ در مورد واردات گوشت های آلوده هشدار داده بودیم
117 زندانی جرائم غیر عمد زنجان در انتظار کمک های نیکوکاران هستند
آلوده شدن 3300 وب سایت به بدافزار به دلیل نقص پلاگین وردپرس
کشف پرونده های جرائم اقتصادی به ارزش 5 هزار میلیارد تومان در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 14:102024-03-12سياسي

باید نرخ جرائم و مناطق آلوده همدان را مشخص کنیم


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با تأکید بر انجام سیاست گذاری جنایی در حوزه کیفری اعلام کرد: باید اعمال جرم را در استان ترسیم و نرخ جرائم را مشخص و مناطق آلوده را تعیین کنیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت تحلیل های .

- ایسنا/همدان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با تأکید بر انجام سیاست گذاری جنایی در حوزه کیفری اعلام کرد: باید اعمال جرم را در استان ترسیم و نرخ جرائم را مشخص و مناطق آلوده را تعیین کنیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت تحلیل های آماری موجود در این زمینه اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع جرم در مناطق مختلف را براساس نوع جرم انجام دهیم.

سیدهادی مصطفوی سه شنبه 22 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یک مرجع نظارتی و مطالبه گر تلقی می شود و باید از این ظرفیت استفاده کرده و موضوعاتی که زمینه وقوع جرم را در جامعه افزایش می دهد، صیانت کنیم.

وی مطرح کرد: سامانه سجام معاونت پیشگیری از وقوع جرم دیده بان هایی را در جامعه تقویت کرده و از این ظرفیت ها استفاده می کند که اگر مردم گزارشاتی را در زمینه های مختلف داشته باشند به آن سامانه ارسال کنند و خبرنگاران هم می توانند عضو این سامانه شوند و از این ظرفیت بهره ببرند.


برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم - دادگستری کل استان همدان - مناطق آلوده - پیشگیری - معاونت اجتماعی - دادگستری - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

باید نرخ جرائم و مناطق آلوده همدان را مشخص کنیم

باید نرخ جرائم و مناطق آلوده همدان را مشخص کنیم