مطالب مرتبط:
سنگر حساس و چشم بینا
داوران هفته هجدهم لیگ برتر؛ پیام حیدری داور بازی حساس استقلال-سپاهان
استوری جواد نکونام در آستانه بازی حساس استقلال و سپاهان + عکس
24 ساعت حساس در انتظار پرسپولیس
داور بازی حساس استقلال-سپاهان مشخص شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 18:552024-02-26سياسي

سنگر حساس و چشم بینا


تحقق امنیت ملی در کشور از یک سو مشروط به حفاظت از کیان هویت و منافع ملی در مقابل مجموعه تهدیدات و از سوی دیگر فراهم کننده زمینه کسب و شکوفایی ظرفیت ها و فرصت ها در همه وجوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که می خوانید گزارش تفصیلی جام جم از عملکرد و اقدامات وزارت اطلاعات در تأمین امنیت کشور است: وزارت اطلاعات یکی از سازمان هایی است که نقش کم نظیری در برقراری امنیت پایدار دارد و هم به لحاظ سلبی از منافع ملی در برابر تهدیدات داخلی و برون مرزی پاسداری می کند و به لحاظ ایجابی نیز زمینه را برای رشد اقتصادی و تحقق فرصت های سیاسی و نقش آفرینی بین المللی مهیا می کند.

دراین نوشتاربه مهم ترین محورهای اقدامات این نهاد امنیتی درروزی که درتقویم کشورمان به سربازان گمنام امام زمان(عج) اختصاص دارد، بهانه خوبی است تاضمن گرامیداشت تلاش های این جهادگران درتأمین امنیت کشور،رویکردهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در بومی سازی امنیت و هم افزایی با سایر نهادها نیزمورد توجه قرار گیرد.

شناخت دشمن و پیش بینی رفتارهای امنیتی آنان توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ازجمله دلایلی است که بغض و کینه غیرقابل انکار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران را صدچندان کرده است از همین رو آنها با برنامه ریزی و اقدامات سازمان یافته، جنگ رو


برچسب ها: وزارت اطلاعات - امنیت - اطلاعات - تأمین امنیت - منافع ملی - کشور - وزارت
آخرین اخبار سرویس:

سنگر حساس و چشم بینا

سنگر حساس و چشم بینا