مطالب مرتبط:
امدادرسانی به بیش از 13 هزار نفر در برف و کولاک
بارش برف در روستاهای اشکورات گیلان
بارش زیبای برف در روستاهای اشکورات گیلان + عکس
بارش برف در روستاهای اشکورات گیلان (عکس)
بارش برف در روستاهای گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 09:552024-02-28حوادث

امدادرسانی به بیش از 3000 هموطن گرفتار در برف گیلان


نجاتگران و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر گیلان طی شبانه روز گذشته به بیش از 3000 نفر از هموطنان گرفتار در برف امدادرسانی و خدمات رسانی کردند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر گیلان طی شبانه روز گذشته به بیش از 3000 نفر از هموطنان گرفتار در برف امدادرسانی و خدمات رسانی کردند.

هادی سلیمی امروز، 9 اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره بارش برف و لغزندگی جاده های گیلان، گفت: در شبانه روز گذشته به 972 دستگاه خودرو در هفت شهرستان درگیر برف در استان خدمت رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته به بیش از 3000 نفر از هموطنان گرفتار در برف و سرما در جاده های گیلان خدمات رسانی کردیم، افزود: نجاتگران هلال احمر علاوه بر امدادرسانی به این افراد به 25 نفر مسافر که در برف و کولاک گرفتار شده بودند، خدمات رسانی کرده و آنها را در شش منطقه در نظر گرفته شده اسکان دادند.

وی با بیان اینکه در پی بارش برف و کاهش دما در استان، نیروهای امدادی هلال احمر استان شامل 197 پرسنل و نجاتگر در قالب 28 تیم مجهز و با توان 22 خودروی عملیاتی و امدادی ارائه خدمات نمودند، اضافه کرد: تمامی عوامل تلاش می کنند تا به همه نیازهای امدادی استان در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.


برچسب ها: هلال احمر گیلان - گرفتار در برف - رسانی - هلال احمر - جمعیت هلال احمر - خدمات رسانی - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 3000 هموطن گرفتار در برف گیلان

امدادرسانی به بیش از 3000 هموطن گرفتار در برف گیلان