مطالب مرتبط:
فیلم/ کارشناس صداوسیما وسط برنامه زنده خوابید
برنامه محرمانه درویش برای بمب جدید پرسپولیس
استخدام برنامه نویس فرانت اند در بهبود ارتباط چهلستون در خمینی شهر
اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی، برنامه یکی از نامزدهای منطقه تربت حیدریه است+فیلم
این جوان برنامه زنده را بهم ریخت؛ درباره تتلو و رییسی و شجریان چه گفت؟ +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 09:552024-02-26فرهنگي

برپایی یک جشنواره تئاتری متفاوت/ برای تک نواز ها برنامه داریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تشریح برخی از دستاوردها و برنامه های پیش روی مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه های نمایشی و موسیقایی بیان کرد: - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در تشریح مهم ترین فعالیت های نمایشی و موسیقایی مجموعه تحت مدیریت خود از برگزاری یک جشنواره موسیقایی در حوزه تک نوازی موسیقی ایرانی خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تشریح برخی از دستاوردها و برنامه های پیش روی مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه های نمایشی و موسیقایی بیان کرد: انتصاب بنده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی استان تهران همزمان شد؛ در این راستا با چالش های ملی مواجه بودیم اما خوشبختانه با همکاری، مساعدت و تلاش هایی که صورت گرفت بودجه این رویداد برای برگزاری یک جشنواره آبرومند محقق شد.

در این مسیر نهایت سعی بر این بود تا بتوانیم براساس بودجه ای که در اختیار ماست مطالبات همه هنرمندان شرکت کننده را پرداخت کنیم.

قطعاً آنچه انجام شده، کار چندانی از سوی ما محسوب نمی شود چون انجام چنین کارهایی جزو وظایف اصلی ماست که می بایست در قالب درستی صورت می پذیرفت.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - استان تهران - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

برپایی یک جشنواره تئاتری متفاوت/ برای تک نواز ها برنامه داریم

برپایی یک جشنواره تئاتری متفاوت/ برای تک نواز ها برنامه داریم