مطالب مرتبط:
30 درصد محصولات چوب و مبلمان کشور در قم تولید می شود
عکس | مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز
افزوده شدن 12 رشته تحصیلی به جمع رشته های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
مشارکت بانک رفاه کارگران در احداث و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دزفول
محسنی اژه ای: اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد/ این اموال، کفافِ بدهی ها و خسارت های او، خواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 15:302024-02-20پزشكي

تولید 43 درصد داروهای مدرن کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این دانشگاه در زمینه گیاهان دارویی فعال است، گفت: 43 درصد داروهای مدرن کشور در این دانشگاه تولید می شود.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این دانشگاه در زمینه گیاهان دارویی فعال است، گفت: 43 درصد داروهای مدرن کشور در این دانشگاه تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در حاشیه سومین روز از بیست وچهارمین دوره نمایشگاه رسانه های ایران، اظهار کرد: حدود 2 سال از زمان مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران می گذرد و در این بازه زمانی اتفاق های خوبی حاصل شده است.

هنگامی که سکان دانشگاه علوم پزشکی تهران را در دست گرفتم با برنامه آغاز به کار کردم و هدایت این مرکز آموزشی درمانی بر مبنای یک برنامه جامع است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیرین بسیار حائز اهمیت است، گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین سلامت توانسته ایم مبلغ 1500 میلیارد تومان در امور سلامت هزینه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه مراکز خدمات سلامت جزو خدمات این مرکز آموزشی به حساب می آیند، افزود: 180 مرکز خدمات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به فعالیت هستند.

مراکز سلامت و مراکز جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از 200 مورد است.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تهران - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - تهران
آخرین اخبار سرویس:

تولید 43 درصد داروهای مدرن کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران

تولید 43 درصد داروهای مدرن کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران