مطالب مرتبط:
نظارت بر بازار همدان تشدید شد
تشدید نظارت ها بر بازار لرستان در ایام نوروز
نظارت بر بازار البرز تشدید شد
آرامش در بازار کالاهای اساسی شب عید و ماه مبارک رمضان 1402 برقرار است
پایش مستمر بازار همدان به صورت شبانه روزی 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 19:202024-03-13اقتصادي

نظارت بر بازار شب عید همدان انجام شد


امروز در راستای کنترل بازار شب عید، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان همراه خبرنگار و عکاس ایسنا، از تعدادی از میوه فروشی ها، - قنادی ها و آجیل و خشکبار فروش ها دیدن و بر قیمت ها نظارت کردند.

رییس اداره بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در حاشیه این بازدید، با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی از ابتدای اسفند ماه در سراسر استان، به خبرنگار ایسنا گفت: این طرح با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه رمضان، با هدف ایجاد آرامش در فضای بازار در حال اجراست.

وحید جمشیدی اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خریدن کالاهای اساسی مثل مرغ، گوشت، ماهی، برنج، آجیل، میوه، شیرینی، البسه و کیف و کفش، طرح تشدید بازرسی از بازار اجرا می شود.

وی ادامه داد: این نظارت ها با محوریت اداره کل صمت و همکاری تعزیرات، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، بهداشت و اتاق اصناف از ابتدای اسفند آغاز شده است و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

رییس اداره بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد: تاکنون بیشترین تخلف در این گشت ها گران فروشی، تقلب، نصب نشدن قیمت و صادر نشدن فاکتور بوده است.

وی اظهار کرد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها صرفاً با اقدامات و برخوردهای قانونی ساماندهی نمی شود، بلکه نیازمند همراهی و مشارکت ب


برچسب ها: صنعت، معدن و تجارت - اداره کل - بازار شب عید - استان همدان - اداره - نظارت - بازار
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار شب عید همدان انجام شد

نظارت بر بازار شب عید همدان انجام شد