مطالب مرتبط:
امیرحسین ثابتی کیست؟
امیرحسین مدرس: دوری ام از تلویزیون دگرخواسته بود/ برنامه روزانه رادیویی دارم
امیرحسین مدرس: دوری ام از تلویزیون دگرخواسته بود/ برنامه روزانه رادیویی دارم
واکنش بیگ زاده به بیانیه استقلال بعد از شکست
دفتر نتانیاهو بیانیه داد؛ بیماری نخست وزیر اسراییل چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 21:352024-03-05سياسي

امیرحسین ثابتی بیانیه داد


امیرحسین ثابتی منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: هدفم از حضور در انتخابات ارائه مدل جدیدی از «سیاست ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم» بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیران سلام! با اعلام رسمی نتیجه انتخابات مجلس دوازدهم و اعتماد شما به بنده به عنوان نفر دوم راه یافته به بهارستان، شگفتی بزرگی رقم خورد.

اینجانب که از ابتدا اعلام کرده بودم به دعوت هیچ حزب و گروه و فردی نامزد نشده ام و در ادامه نیز بر عهد خود پایدار ماندم و به هیچ فرد و جریانی تعهد ندادم، تصور نمی کردم که با رای معنادار شما، بالاتر از بسیاری از چهره های شناخته شده و با سابقه، مجوز ورود به مجلس را پیدا کنم.

لذا ضمن تشکر از اعتماد و لطف تمام کسانی که در انتخابات شرکت کرده و بنده را به عنوان نماینده خود برگزیدند اعلام میکنم: 1.

هدف اصلی ام از حضور در انتخابات نه پیروزی به هر قیمت، بلکه نشان دادن مدل جدیدی از سیاست ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم بود.

به همین خاطر بار ها اعلام کردم که شیک باختن را به مبتذل بردن ترجیح می دهم و اولین نامزدی هم بودم که با اعلام شماره حساب، از مردم خواستم تا هر میزان که دوست دارند برای تب


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس دوازدهم - بیانیه - امیرحسین - مجلس شورای اسلامی - حضور در انتخابات - اعلام
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسین ثابتی بیانیه داد

امیرحسین ثابتی بیانیه داد