مطالب مرتبط:
چگونه رأی ها آینده را رقم می زنند؟
زهرا ساعی: «رأی اعتراضی» خود را به صدای ملت دهید /میانه روها، بدنه رأی لیست ما هستند /معیشت باید اولویت اول مجلس آینده باشد
لاریجانی: یاس مردم از صندوق رأی، مقدمه ایجاد دیکتاتوری است / دولت وحدت ملی باید در کشور ایجاد شود / شاید نیاز باشد که در آینده مجلس خبرگان چند ضلعی شود / یک رای اعتراضی ممکن است حکومت را به خود بیاورد اما روش پرهزینه ای است
نامزد مجلس خبرگان: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتیبانی از نظام اسلامی را رقم می زند/ مردم حتما رأی بدهند
برگزاری مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 13:452024-02-28بين الملل

چگونه رأی ها آینده را رقم می زنند؟


در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی به سر می بریم و این در حالی است که همچنان معاندان و برخی مقامات و رسانه های غربی تلاش می کنند تا مردم ایران را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدس نوشت: اینجا یک سؤال مطرح می شود: آیا این افراد در قبال کشورهای خود نیز چنین رویکردی را در پیش می گیرند؟ نگاهی به وضعیت انتخابات در ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که رسانه ها به روش های مختلف، مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می کنند.

به عنوان نمونه، سایت آلتامد که متعلق به اسپانیولی تبارهاست، با ارائه دلایلی مردم را برای گرفتن حق خود تشویق به رأی دادن می کند.

این پایگاه اینترنتی 14 فوریه 2024 در کنار تصویری از خانم و آقایی سالمند می نویسد: این انتخابات اهمیت فوق العاده ای دارد و نتایج آن بر هر آمریکایی تأثیر خواهد گذاشت.

به همین دلیل است که رأی دادن ضروری است.

پنج دلیل برای رأی دادن وجود دارد: 1.

انتخابات پیامدهایی دارد؛ هر رأی مهم است: شما این قدرت را دارید که در مورد کیفیت زندگی خود، خانواده و جامعه خود تصمیمات کلیدی بگیرید.

رأی دادن شانس شما را برای دفاع از مسائل مهم افزایش می دهد؛ به عنوان مثال مسکن مقرون به صرفه، عدالت اقتصادی، حفاظت از محیط زیست و آموزش با کیفیت.


برچسب ها: انتخابات - شرکت در انتخابات - ایالات متحده آمریکا - تبلیغات انتخاباتی - رسانه ها - پایگاه اینترنتی - رسانه های غربی
آخرین اخبار سرویس:

چگونه رأی ها آینده را رقم می زنند؟

چگونه رأی ها آینده را رقم می زنند؟