مطالب مرتبط:
اجرای طرح مستورا ماه مبارک رمضان در لرستان
اجرای طرح «مستورا» در لرستان
اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان سمنان
نظر اداره کار به منظور اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در حوزه پیمانکاران خوزستان تعدیل شود
اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 12:052024-03-04سياسي

اجرای طرح «مستورا» در لرستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای طرح «مستورا» با شعار «زندگی با آیه ها» به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و هم افزایی اهالی قرآن طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای طرح مستورا با شعار زندگی با آیه ها به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و هم افزایی اهالی قرآن طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی امروز، 14 اسفندماه در خصوص برگزاری اجتماع کنشگران و فعالان فرهنگی و قرآنی شهر خرم آباد که در آستانه ماه رمضان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال طرح ملی مستورا با محوریت کتاب طرح کلی اندیشه های اسلامی و با هدف ترویج و گفتمان سازی معارف قرآن کریم اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان همچنین هم افزایی اهالی قرآن با شعار زندگی با آیه ها با مشارکت مردم و همه نهادهای قرآنی در استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه طرح زندگی با آیه ها از طرح ملی مستورا گرفته شده است، گفت: هدف این طرح ترویج گفتمان قرآنی در زندگی و به عبارتی درهم آمیختن سطر به سطر زندگی با آیه ها است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری باید مفاهیم قرآنی به گونه ای وارد بطن جامعه اسلامی شده که به مسلمات فکری و


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - تبلیغات اسلامی - مدیرکل تبلیغات اسلامی - ترویج فرهنگ قرآنی - قرآن - لرستان - ماه مبارک
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مستورا» در لرستان

اجرای طرح «مستورا» در لرستان