مطالب مرتبط:
می گویند اصلاح طلبان مرده اند، حالا چگونه قرار است اصلاح طلبان لیست دهند و مردم هم به اموات رای دهند؟!/ از هیچ لیست و فردی حمایت نمی کنیم
کنایه جواد امام به برخی اصولگرایان: اگر اصلاح طلبان مرده اند پس چگونه قرار است مردم به اموات رای دهند؟
فرهنگ ایرانی - اسلامی و لکه ننگ تمسخر معلولان/نقد رسالت بر بیانیه 110 نفر اصلاح طلب/روزنه گشایی با جامعه محوری منافاتی ندارد
روزنه گشایان بخاطر تکلیف شرعی و وظیفه ملی آمدند/ اگر اصولگرایان یقین دارند اصلاح طلبان رای ندارند چرا نامزدهای اصلی آنها را تایید نمی کنند؟
حضور در پای صندوق های رای از وظایف امت در زمان انتظار مهدی (عج) است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 11:302024-02-24سياسي

مسیر اصلاح جامعه از صندوق های رای می گذرد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه مسیر اصلاح جامعه از صندوق های رای می گذرد، گفت: امیدوارم مسئولیت خود در این عرصه را به خوبی انجام دهیم و گام های ما در جهت تحقق حکمفرمایی مستضعفین و ظهور منجی(عج) باشد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه مسیر اصلاح جامعه از صندوق های رای می گذرد، گفت: امیدوارم مسئولیت خود در این عرصه را به خوبی انجام دهیم و گام های ما در جهت تحقق حکمفرمایی مستضعفین و ظهور منجی(عج) باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین کلانتری در بازدید از یازدهمین جشنواره ملی رویش ضمن استقبال از طرحی که طی انعقاد تفاهم نامه دو معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف صورت گرفته است، گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده است انجمن های علمی، اتحادیه های دانشجویی و کانون های فرهنگی، هنری از ظرفیت عظیم پارک های علم و فناوری و مراکز رشد در جهت ارتقای توانمندی دانشجویان بهره مند شوند.

این طرح تمامی رشته های دانشگاهی، همه انجمن ها، اتحادیه ها و کانون های دانشگاهی را در برمی گیرد که امید است دانشجویان هر چه زودتر از این ظرفیت بی بدیل بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه طی اجرای این طرح دانشجویان سراسرکشور با فضای اکوسیستم فناوری کشوری آشنا خواهند شد، افزود: مسیر آینده جز ورود به بح


برچسب ها: صندوق های رای - وزارت علوم - فرهنگی - معاون فرهنگی - اجتماعی - معاون - وزارت
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اصلاح جامعه از صندوق های رای می گذرد

مسیر اصلاح جامعه از صندوق های رای می گذرد