مطالب مرتبط:
مرزنشینان و عشایر مراوه تپه آرای خود را در 72 صندوق ثابت و سیار می ریزند
رهبر انقلاب آرای خود را به صندوق رای انداختند
رهبر انقلاب آرای خود را به صندوق رای انداختند + فیلم
نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی آرای خود را به صندوق انداختند
158 صندوق در حوزه انتخابیه لنگرود، آماده جمع آوری آرای مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 09:102024-03-01سياسي

افراد سالمند و بیماران بستری چگونه آرای خود را به صندوق بیندازند؟


رییس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه 306 صندوق سیار برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است در مورد نحوه رای دادن افراد سالمند و بیماران بستری توضیح داد.

- ایسنا/گلستان رییس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه 306 صندوق سیار برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است در مورد نحوه رای دادن افراد سالمند و بیماران بستری توضیح داد.

سیدعلی مهاجر صبح جمعه 11 اسفند در گفت وگو با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اینکه هزار و 515 شعبه در استان گلستان برای جمع آوری آرای مردم قرار داده شد است، اظهار کرد: جمع آوری آرای مردم در استان گلستان رأس ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شده و مردم تا ساعت 18 امروز به مدت 10 ساعت فرصت دارند تا آرای خود را به صندوق های رای بیاندازند.

وی با تأکید اینکه مردم در ساعات اولیه رای گیری به صندوق های رای مراجعه کرده و رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، گفت: 306 صندوق سیار برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که خانواده ها می توانند با تماس گرفتن و هماهنگی با فرمانداری ها و بخشداری ها بخواهند تا صندوق های رای را به منازل آن ها برده تا سالمندان و بیماران بستری بتوانند آرا خود را در این صندوق ها بیاندازند.


برچسب ها: رییس ستاد انتخابات گلستان - ستاد انتخابات گلستان - بیماران بستری - گلستان - رییس ستاد انتخابات - انتخابات گلستان - در استان گلستان
آخرین اخبار سرویس:

افراد سالمند و بیماران بستری چگونه آرای خود را به صندوق بیندازند؟

افراد سالمند و بیماران بستری چگونه آرای خود را به صندوق بیندازند؟