مطالب مرتبط:
آغاز اکران آنلاین آثار یک فیلمساز/ بورسیه 2 فیلم کوتاه
آغاز اکران آنلاین آثار یک فیلمساز/ کمک هزینه 2 فیلم کوتاه
کشف قدیمی ترین محوطه باستانی ایران با قدمت 475 هزار سال / پیدا شدن بقایای انسانی و حیوانات منقرض شده / احتمالا پیدا شدن آثار قدیمی تر متعلق به 500 هزار سال قبل (فیلم)
کشف قدیمی ترین محوطه باستانی ایران با قدمت 475 هزار سال / پیدا شدن بقایای انسانی و حیوانات منقرض شده / احتمال پیدا شدن آثار قدیمی تر متعلق به 500 هزار سال قبل (فیلم)
اکران مردمی فیلم روشن با حضور عطاران و روح الله حجازی+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 09:452024-03-11فرهنگي

آغاز اکران آنلاین آثار یک فیلمساز/ بورسیه 2 فیلم کوتاه


فیلم های کوتاه آمین صحرایی از امروز 20 اسفند اکران آنلاین می شوند، همچنین سازمان سینمایی سوره برای اولین بار 2 کارگردان برگزیده جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه را بورسیه کرد.

- جی پلاس، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، علاقه مندان سینما و فیلم های کوتاه می توانند، فیلم های کوتاه بمبیی ، سنگبال و مرگ تدریجی به کارگردانی آمین صحرایی را از امروز 20 اسفند 1402 در فیلم نت به صورت آنلاین تماشا کنند.

فیلم بمبیی در ژانر احتماعی-معمایی، روایت داستان زنی است که برای استخدام پسر بیکارش تلاش می کند اما وقتی تلاشش نتیجه نمی دهد، دست به معامله ای با رییس بانک می زند.

آمین صحرایی این فیلم را که سومین اثر اوست، سال 1400 به تهیه کنندگی مشترک با انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر خرم آباد ساخته است.

سنگبال به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی آمین صحرایی یک درام اجتماعی است و داستان مردی را روایت می کند که به اجبار تلاش دارد تا وزن دختر نوجوانش را زیاد کند و دختر در تلاش است تا از اتفاقی که می داند به زودی برایش می افتد، فرار کند.

مرگ تدریجی ، اثری در ژانر ترکیبی روان شناختی - دلهره - معمایی، در سال 1399 به نویسندگی و کارگردانی آمین صحرایی ساخته شده است.


برچسب ها: انجمن سینمای جوانان ایران - فیلم - انجمن سینمای جوانان - کوتاه - صحرایی - کارگردان - اکران آنلاین
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران آنلاین آثار یک فیلمساز/ بورسیه 2 فیلم کوتاه

آغاز اکران آنلاین آثار یک فیلمساز/ بورسیه 2 فیلم کوتاه