مطالب مرتبط:
روابط عمومی ها ارکان اصلی جهاد تبیین در کشور محسوب می شوند
گزارش تصویری از جلسه سردار فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با مسئولان روابط عمومی نهادها و ادارات و همچنین خبرنگاران با محوریت جهاد تبیین
صداقت مدیران؛ مصداق بارز جهاد تبیین است
اردوی راهیان نور، از ایجاد تحول سازنده در جوانان تا مصداق عملی جهاد تبیین
فرهنگیان وظیفه جهاد تبیین در انتخابات را دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 11:152024-02-20سياسي

فعالیت کافه گفت وگوها برای جهاد تبیین در هفت نقطه مشهد


دستیار مردمی سازی استانداری خراسان رضوی گفت: کافه گفت وگوهایی در حوزه جهاد تبیین در هفت نقطه در سطح شهر مشهد تشکیل شده و در شهرستان ها نیز حداقل یک مورد شکل گرفته که در نقاط کلیدی و در جمعیت سطح شهرستان ها فعال هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی دستیار مردمی سازی استانداری خراسان رضوی گفت: کافه گفت وگوهایی در حوزه جهاد تبیین در هفت نقطه در سطح شهر مشهد تشکیل شده و در شهرستان ها نیز حداقل یک مورد شکل گرفته که در نقاط کلیدی و در جمعیت سطح شهرستان ها فعال هستند.

حجت الاسلام محمدهاشم زروندی امروز یک اسفندماه، در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مراجع مردم برای انتخاب اصلح و فرآیند مشارکت و انتخاب فرد صالح که می توانند نقش آفرینی داشته باشند، حلقه های میانی، گروه های جهادی و تشکل های مردمی هستند که ارتباط تنگاتنگ و منسجم آن ها با مردم می تواند در افزایش مشارکت اهمیت ویژه ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار شایسته ای از طرف گروه های مردمی و جهادی محقق شده است، عنوان کرد: یکی از اقدامات برگزاری کافه گفت وگوها برای جهاد تبیین است.

تشکل های مردمی و جهادی حلقه های میانی در نقاط مختلف سطح شهر و استان، گعده ها و حلقه های تبیین را در زمینه دستاوردهای انقلاب و مشارکت مردم در سطح جامعه تشکیل می دهند.


برچسب ها: استانداری خراسان رضوی - خراسان رضوی - شهرستان ها - شهرستان - استانداری - خراسان - مردم
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کافه گفت وگوها برای جهاد تبیین در هفت نقطه مشهد

فعالیت کافه گفت وگوها برای جهاد تبیین در هفت نقطه مشهد