مطالب مرتبط:
برگزاری دومین مناظره انتخاباتی کاندیدا های انتخابات مجلس در دانشگاه شهید باهنر/ زمستان سرد، مناظره داغ!
مناظره نامزدهای انتخاباتی کرمان
مناظره داغ انتخاباتی در لرستان/ از چگونگی انتخاب استاندار تا واگذاری رانتی کارخانجات + فیلم و تصاویر
پخش نزدیک به 1400 مناظره انتخاباتی توسط رسانه ملی
50 مناظره انتخاباتی روی آنتن شبکه تلویزیونی خراسان رضوی رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 20:402024-02-28سياسي

گزارش ایسنا از دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای کرمان و راور


امروز، 9 اسفندماه مناظره انتخاباتی با حضور مجید دوستعلی، محمدمهدی عرب نژاد، شهباز حسن پور، محمدرضا پورابراهیمی و محمدحسن عرب زاده از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان و راور در دانشگاه شهید باهنر برگزار شد.

- ایسنا/کرمان امروز، 9 اسفندماه مناظره انتخاباتی با حضور مجید دوستعلی، محمدمهدی عرب نژاد، شهباز حسن پور، محمدرضا پورابراهیمی و محمدحسن عرب زاده از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان و راور در دانشگاه شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرار بود محمدرضا باهنر نیز در این مناظره حضور داشته باشند که در ابتدای مناظره مجری اعلام کرد: آقای باهنر در تماس تلفنی اعلام کرده به دلیل بازدید شهرستانی، به جلسه نمی آید.

در آغاز مناظره از نامزدهایی که حضور داشتند، این سؤال مشترک پرسیده شد که وظیفه اصلی و قانونی نماینده مجلس چیست و مصادیقی که خارج از وظایف نماینده مجلس است را بیان کنید.

قرعه پاسخگویی به عنوان نفر اول به مجید دوستعلی افتاد و او بیان کرد: قانون اساسی در اصول 62 تا 90 همه وظایف مجلس را بیان کرده که شامل دو وظیفه اصلی قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و اگر نمایندگان مجلس بر این دو موضوع متمرکز شوند، قطعاً بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.


برچسب ها: مناظره انتخاباتی - محمدرضا پورابراهیمی - مناظره - دانشگاه شهید باهنر - مجلس شورای اسلامی - انتخاباتی - حوزه انتخابیه
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای کرمان و راور

گزارش ایسنا از دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای کرمان و راور