مطالب مرتبط:
ولادیمیر پوتین مُرده و روسیه سال هاست از بدل استفاده می کند!
هادی چوپان: یک جنگجو هستم
قیمت شاهین دنده ای امروز 27 اسفند 1402
قیمت جدید شاهین اعلام شد
استخدام رییس حسابداری در شاهین شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 05:552024-03-18بين الملل

کبوتر صلح ماکرون چگونه به شاهین جنگجو بدل شد


روزنامه انگلیسی بررسی کرد که چرا رییس جمهور فرانسه درخصوص مسائل مربوط به جنگ اوکراین به طور ناگهانی از «کبوتر صلح به شاهین جنگجو» تبدیل شد.

- روزنامه انگلیسی بررسی کرد که چرا رییس جمهور فرانسه درخصوص مسائل مربوط به جنگ اوکراین به طور ناگهانی از کبوتر صلح به شاهین جنگجو تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امانول ماکرون رییس جمهور فرانسه چند هفته پیش در جریان نشست اجلاس سران 20 کشور اروپایی در پاریس پیشنهادی را درخصوص اعزام احتمالی نیروهای غربی به کی یف مطرح کرد که رهبران غربی را در شوک و بهت عظیمی فرو برد و انتقاداتی را از سوی جامعه جهانی به دنبال داشت.

هم چنین در این میان نزاع علنی میان رییس جمهور فرانسه و اولاف شولتس صدراعظم آلمان شکل گرفت که رسانه ها به طور گسترده ای به آن پرداختند.

روزنامه تلگراف برای آنکه دلایلی را که در پشت پیشنهاد امانوئل ماکرون نهفته اند، جویا شود، به سراغ چندین منابع در کاخ الیزه و پارلمان آلمان رفته و گفت وگوهایی را با این مقامات انجام داده است.

از سمت راست نخست وزیر لهستان، صدراعظم آلمان و رییس جمهور فرانسه یک منبع نزدیک به رییس جمهور فرانسه در گفت وگو با روزنامه تلگراف می گوید: دولت آلمان با اقدامات و اظهاراتش در حال تخریب توافق شرافتمندانه ای است که سنگ بنای آن موتور فرانسوی-آلمانی است.


برچسب ها: رییس جمهور فرانسه - رییس جمهور - فرانسه - روزنامه - جمهور - ماکرون - رییس
آخرین اخبار سرویس:

کبوتر صلح ماکرون چگونه به شاهین جنگجو بدل شد

کبوتر صلح ماکرون چگونه به شاهین جنگجو بدل شد