مطالب مرتبط:
پسر 14 ساله راوری، اولین مصدوم چهارشنبه سوری در استان کرمان 
7 مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری مشهد | قطع عضو پسر 15 ساله (22 اسفند 1402) + فیلم
7 مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری مشهد | قطع عضو پسر 15 ساله (22 اسفند 1402)
نخستین مصدوم چهارشنبه سوری استان کرمان نوجوان 24 ساله بود
15 نفر در حوادث چهارشنبه سوری استان سمنان مصدوم شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 00:502024-03-12حوادث

قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: آمار مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه آخرسال تا کنون در حوزه تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان به 17نفر رسید.

- ایسنا/سمنان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: آمار مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه آخرسال تا کنون در حوزه تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان به 17نفر رسید.

پژمان قراییان شامگاه 22اسفندماه با اشاره به مصدومیت 17 نفر در اثر انفجار مواد محترقه از ایتدای اسفندماه 1402 تا کنون در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از این آمار 14نفر در گرمسار ، یک نفر در آرادان و دو نفر در سمنان دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد : از این تعداد متاسفانه 15 نفر مربوط به امشب بوده و در یک مورد دست پسر 13 ساله ای در گرمسار از ناحیه مچ به پایین دچار آسیب دیدگی بسیار شدید و احتمال قطع عضو شد که جهت ادامه درمان به تهران انتقال یافت .

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: در یک مورد نیز راکب یک موتورسیکلت که به سمت وی موادمحترقه پرتاب شده بود دچار آسیب شدید از ناحیه بازو شد که اقدامات درمانی برای وی در بیمارستان معتمدی گرمسار در حال انجام است.


برچسب ها: علوم پزشکی استان سمنان - استان سمنان - دانشگاه علوم پزشکی استان - اورژانس پیش بیمارستانی - علوم پزشکی - سمنان - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان

قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان