مطالب مرتبط:
وزیر کشور : میزان رای های سفید، رای به غیرنامزد و ناخوانا، 8 درصد است
وزیر کشور: میزان مشارکت در انتخابات مجلس 41 درصد بود/ آرای سفید در کل کشور 5 درصد بود/ برخی ها روی موضوع آرای باطله سرمایه گذاری نکنند/ جمعیت 25 میلیونی را پای صندوق های رای شاهد بودیم
وزیر کشور: فقط 5 درصد رای سفید داده اند
وزیر کشور: میزان مشارکت در انتخابات مجلس 41 درصد است/ آرای سفید در کل کشور 5 درصد بود + فیلم
وزیر کشور: 25 میلیون نفر در انتخابات 11 اسفند شرکت کردند/ 5 درصد رأی سفید دادند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 18:002024-03-04سياسي

وزیر کشور : میزان رای های سفید، رای به غیرنامزد و ناخوانا، 5 درصد است


وحیدی وزیر کشور در نشست خبری درباره انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تعداد آرای سفید در کل کشور را 5 درصد عنوان کرد.

- وحیدی وزیر کشور در نشست خبری درباره انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تعداد آرای سفید در کل کشور را 5 درصد عنوان کرد.

وزیر کشور گفت: با وجود تبلیغات کم نظیر دشمنان برای مایوس کردن مردم و با وجود برخی دشواری های اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند، ملت در انتخابات حاضر شد.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ احمد وحیدی عصر امروز (دوشنبه) در ابتدای نشست خبری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: ملت ایران بار دیگر در صحنه انتخابات خوش درخشیدند و پیروزی دیگری از آن خود کردند.

با توجه به بوق های رسانه ای دشمنان برای مایوس کردن مردم از مشارکت در انتخابات، دیدیم که ملت ما بدون توجه به این تبلیغات در انتخابات حاضر شدند.

    وی افزود: با وجود تبلیغات کم نظیر و یا حتی بی نظیر دشمنان برای مایوس کردن مردم در حضور در انتخابات و با وجود برخی دشواری های اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند، ملت در انتخابات حاضر شدند.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس - شورای اسلامی - خبرگان رهبری - وزیر کشور
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور : میزان رای های سفید، رای به غیرنامزد و ناخوانا، 5 درصد است

وزیر کشور : میزان رای های سفید، رای به غیرنامزد و ناخوانا، 5 درصد است