مطالب مرتبط:
زمان بازگشت معین به ایران لو رفت / معین بعد از دوم فروردین به ایران می آید؟
خبر مهم از بازگشت معین/ معین بعد از دوم فروردین به ایران می آید؟
معین در تعطیلات عید به ایران می آید؟
داور تاجیک چه زمانی به ایران می آید؟
معین بعد از دوم فروردین به ایران می آید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 20:002024-03-11فرهنگي

معین در نوروز به ایران می آید؟


با اعلام علاقه معین برای بازگشت به ایران و همچنین اعلام نظر مدیران فرهنگی برای فراهم بودن شرایط بازگشت معین به کشور درصد بسیار کمی احتمال دارد که او بعد از تور کنسرت استانبول به ایران بیاید.

- با اعلام علاقه معین برای بازگشت به ایران و همچنین اعلام نظر مدیران فرهنگی برای فراهم بودن شرایط بازگشت معین به کشور درصد بسیار کمی احتمال دارد که او بعد از تور کنسرت استانبول به ایران بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرآنلاین، مسئله بازگشت نصرت الله معین خواننده نجف آبادی موسیقی پاپ به ایران از بیستم دی ماه امسال، در کانون توجهات قرار گرفت.

آن هم با صحبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت نصرالله معین نجف آبادی، گفت: حضور ایشان در ایران هیچ مشکلی ندارد و طبق قوانین انجام می شود.

هر کاری درباره هر فردی انجام شود، طبق قانون انجام می شود.

اجازه فعالیت قدم بعدی است اما حضورشان در ایران هیچ مشکلی ندارد.

اخیرا اسماعیلی در پاسخ به پرسش درباره مباحث مربوط به بازگشت نصرالله معین نجف آبادی _ خواننده و برخی دیگر از چهره های هنری به کشور، گفت: آقای رییس جمهور در اولین نشست خبری خود یکی از مهم ترین سرفصل های برنامه هایشان را رفت وآمد آسان تر و جذب راحت ایرانیانِ خارج از کشور اعل


برچسب ها: بازگشت - ایران - بازگشت به ایران - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - اعلام - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

معین در نوروز به ایران می آید؟

معین در نوروز به ایران می آید؟