مطالب مرتبط:
برق تمام روستاهای سیستان وبلوچستان وصل شد
برق تمام روستاهای سیستان وبلوچستان وصل شد
سفر رییس جمهور به سیستان وبلوچستان و بازدید از روستا های درگیر سیلاب
آغاز افزایش ظرفیت و بهینه سازی 5 پست برق فوق توزیع و انتقال در خوزستان
روزنامه های اقتصادی | چرایی افزایش 5 برابری تعرفه برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 18:302024-03-06سياسي

آب رسانی و برق رسانی در بیشتر روستاهای درگیر سیلاب انجام شده است


پس از بارندگی های اخیر، بازسازی راه ها و پل ها مطالبه عموم مردم جنوب سیستان و بلوچستان از راه و شهر سازی و گروه های جهادی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پس از بارندگی های اخیر، بازسازی راه ها و پل ها مطالبه عموم مردم جنوب سیستان و بلوچستان از راه و شهر سازی و گروه های جهادی است.

محمد کرمی امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه ستاد مدیریت بحران جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به بارندگی های اخیر در جنوب استان اظهار کرد: مردم از باران رحمت الهی که خداوند نازل کرد بهره بردند، اما در زمان بارندگی اگر جایی دچار مشکل می شود در واقع کار ما از قبل نقص داشته چرا که در زمان ساخت جاده ها، پل ها، خانه ها، راه ها و دیگر زیرساخت ها استانداردها را رعایت نکرده ایم.

وی ادامه داد: قبل از این بارندگی در نیکشهر، قصرقند، بنت، مهرستان و گلشن بارندگی رخ داده که برق 65 روستا قطع شد همچنین ارتباط 75 روستا نیز به طور کامل قطع شده بود که در مدت زمان کوتاهی ارتباط این روستاها با مرکز برقرار شد اما در این منطقه سیل به راه افتاد و بحران ایجاد شد و آسیب های شدیدی به این منطقه وارد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این مدت بر اثر سیلاب کسی جانش را از دست نداده است، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود اینکه بارندگی بسیار شدید بو


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - بارندگی - بلوچستان - سیستان - گروه های جهادی - راه و شهر سازی - استاندار سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی و برق رسانی در بیشتر روستاهای درگیر سیلاب انجام شده است

آب رسانی و برق رسانی در بیشتر روستاهای درگیر سیلاب انجام شده است