مطالب مرتبط:
تغذیه مادران باردار چگونه باشد؟
اینفوگرافیک/اصول تغذیه سالم در ماه رمضان
چند توصیه تغذیه ای ویژه روزه داران
استخدام کارشناس تغذیه در بیمارستان امیرالمومنین در محدوده نازی آباد تهران
نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 13:552024-03-12پزشكي

شناسایی مشکلات اثرگذار بر سلامت از وظایف کارشناسان تغذیه است


سرپرست گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: اجرای مطالعات میدانی، شناسایی عوامل و مشکلات اثرگذار بر سلامت تغذیه و ترسیم نقشه آسیب پذیری از طریق تغذیه، - سرپرست گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان: شناسایی مشکلات اثرگذار بر سلامت از وظایف کارشناسان تغذیه است ایسنا/زنجان سرپرست گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: اجرای مطالعات میدانی، شناسایی عوامل و مشکلات اثرگذار بر سلامت تغذیه و ترسیم نقشه آسیب پذیری از طریق تغذیه، از مهمترین وظایف کارشناسان تغذیه در حوزه بهداشت است.

سعیده محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نقش گسترده مشاوران تغذیه در تیم مراقبت و کمک به بهبود سلامتی فرد و جامعه، اظهار کرد: دومین چهارشنبه ماه مارس هر سال روز جهانی رژیم درمانگر نامیده شده است که مصادف با 23 اسفند ماه است.

اختصاص یک روز از تقویم به روز رژیم درمانگران نشان دهنده اهمیت نقش آنهاست.

وی ادامه داد: دانش آموختگان این رشته که رژیم شناس نامیده می شوند، باید همه اطلاعات و دانش خود را در راه کمک به برقراری و بهبود سلامت بشر به کار گیرند.

محمدی به وظایف کارشناسان تغذیه شاغل در گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت و مراکز بهداشت اشاره و اظهار کرد: کمک به حفظ و ارتقای امن


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی زنجان - معاونت بهداشت دانشگاه - تغذیه - دانشگاه علوم پزشکی - معاونت بهداشت - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مشکلات اثرگذار بر سلامت از وظایف کارشناسان تغذیه است

شناسایی مشکلات اثرگذار بر سلامت از وظایف کارشناسان تغذیه است