مطالب مرتبط:
کشف تخمه قاچاق در بندرعباس
عواید حاصل از کشف و ضبط سوخت قاچاق به مرزنشینان تعلق می گیرد
بیش از 35 هزار کالای قاچاق سلامت محور در فارس کشف شد
کشف و توقیف کالای 50 میلیاردی قاچاق در شهرضا
کشف خودروی قاچاق 10 میلیارد تومانی در تهران!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 15:452024-03-18حوادث

کشف 28 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 28 تن سنگ سیلیس قاچاق توسط ماموران کلانتری 14 ازندریان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطع با سودجویان، - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 28 تن سنگ سیلیس قاچاق توسط ماموران کلانتری 14 ازندریان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطع با سودجویان، ماموران کلانتری 14 ازندریان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار مشکوک می شوند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می کنند.

سرهنگ احمد ساکی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد که خودرو حامل 28 تن سنگ سیلیس غیرمجاز است که در این ارتباط یک نفر دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری شش نفر سارق حرفه ای با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه خبر داد و اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت ها، ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه پس از چندین روز تلاش شبانه روزی موثر و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سرانجام ت


برچسب ها: فرمانده انتظامی ملایر - برخورد قاطع - قاچاق - فرمانده انتظامی - ماموران - یک دستگاه - ازندریان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 28 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

کشف 28 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر