مطالب مرتبط:
قالیباف: مشارکت مردم در انتخابات برآمده از وطن دوستی و آگاهی سیاسی بود
قدردانی منتخبان از نقش آفرینی مردم اصفهان در انتخابات + فیلم
نفر اول انتخابات تهران نماینده 6 درصد مردم است /در برگه های رأی بجای نام کاندیداها قیمت کالاها را نوشته اند/مسئولان معنی اینکارها را درک می کنند؟
روزنامه جمهوری اسلامی : نفر اول انتخابات تهران نماینده 6 درصد مردم است / در برگه های رأی بجای نام کاندیداها قیمت کالاها را نوشته اند، مسئولان معنی این کارها را درک می کنند؟
قالیباف: مشارکت مردم در انتخابات برآمده از وطن دوستی و آگاهی سیاسی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 12:102024-03-05سياسي

حسن پور: مردم نقش خود در انتخابات را ایفا کردند نوبت مسئولان سیاسی است


نماینده مردم سیرجان و بردسیر با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند تاکید کرد: مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند و حال نوبت مسئولان و جریانات سیاسی است که اختلافات را کنار بگذارند.

- نماینده مردم سیرجان و بردسیر با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند تاکید کرد: مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند و حال نوبت مسئولان و جریانات سیاسی است که اختلافات را کنار بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 15 اسفند 1402 صحن مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند با بیان اینکه در این انتخابات مردم با هر رایی که مردم به صندوقهای آرا ریختند تیری بر چشمان قسم خورده ایران و انقلاب زدند ، اظهار کرد: این انتخابات در فضایی ویژه برگزار شد؛ فضایی که دشمنان از ماه ها قبل با حجم تبلیغات گسترده بر طبل ایجاد یاس و ناامیدی کوبیدند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند اما این مردم هوشمند و بصیر با حضور خود همه تبلیغات دشمن را خنثی کردند.

وی در ادامه خطاب به جریانات سیاسی کشور تاکید کرد: مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند و حال نوبت مسئولان و جریانات سیاسی است که اختلافات را کنار بگذارند.


برچسب ها: مشارکت مردم در انتخابات - انتخابات - مردم - نماینده مردم - مشارکت مردم - مسئولان - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

حسن پور: مردم نقش خود در انتخابات را ایفا کردند نوبت مسئولان سیاسی است

حسن پور: مردم نقش خود در انتخابات را ایفا کردند نوبت مسئولان سیاسی است