مطالب مرتبط:
سلین در سروآباد پربارش ترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته شد
پیامک مهم و شبانه وزارت کشور به مسافران نوروزی
غوغای شبانه سردار آزمون
زلزله شدید شبانه این استان را لرزاند
پیامک مهمی که شبانه به دست مردم رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 22:502024-03-19اقتصادي

«سلین» پربارش ترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: روستای سلین سروآباد در استان کردستان طی شبانه روز گذشته با ثبت 101 میلی متر بارندگی، رکورد پربارش ترین نقطه کشور را از آن خود کرد.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: روستای سلین سروآباد در استان کردستان طی شبانه روز گذشته با ثبت 101 میلی متر بارندگی، رکورد پربارش ترین نقطه کشور را از آن خود کرد.

علی پناهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته سلین با 101 میلی متر، سروآباد با 70 و مریوان با 69 میلی متر پربارش ترین نقاط استان کردستان بودند که سلین رکورد بیشترین بارش را نیز در کشور از آن خود کرد.

وی افزود: یاسوکند و موچش نیز هر کدام با 55 میلی متر، سنندج 52، کامیاران 50، هزارکانیان 49، بیجار 47، بهارستان 46، دهگلان 42 میلی متر سایر نقاط پربارش استان طی شبانه روز گذشته بودند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: اوج بارش های سامانه کنونی تا صبح فردا خواهد بود که برای امشب امکان بارش برف در ارتفاعات استان نیز وجود دارد.

پناهی با بیان اینکه از ظهر روز چهارشنبه از حجم بارش ها کاسته شده و به نوار غربی استان محدود می شود، اضافه کرد: روز پنجشنبه نیز هوای استان پایدار است و تنها پدیده جوی شکل گیری مه در پاره ای از نقاط استان خ


برچسب ها: میلی متر - کردستان - استان کردستان - اداره کل هواشناسی - شبانه - گذشته - بارش
آخرین اخبار سرویس:

«سلین» پربارش ترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته

«سلین» پربارش ترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته