مطالب مرتبط:
خلق «سه شنبه بزرگ» برای ترامپ/ آمریکایی ها همچنان ترامپ را می خواهند
ببینید | اعتراضات سرباز آمریکایی به جنگ و کودک کشی در غزه
این بمب آمریکایی یک کشتی را در کمتر از 30 ثانیه به دو نیم می کند
دلاربازان از بازار ارز فرار کردند/ بازار ارز با چه قیمتی بسته شد؟
آنارشیسم آمریکایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 16:002024-03-06بين الملل

فرار به سبک آمریکایی ها


آمریکا در حال بررسی شرایط خود برای بیرون کشیدن نیروهای نظامی اش از خاک سوریه است؛ کاری که باید مدت ها پیش انجام می داد و اکنون الزام آن بیش از هر زمانی آشکار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در مطلبی به قلم الکساندر لنگلوا، کارشناس ارشد مسائل نظامی نوشت: از یک سو سرکوب داعش که از دلایل اصلی ورود نظامیان آمریکایی به قسمت هایی از خاک سوریه عنوان شده بود، هیچ گاه به طور کامل جامه عمل نپوشیده و از جانب دیگر عمده تر شدن سایر جبهه های جنگی شامل جنگ غزه و رویارویی روسیه و اوکراین و حضور آشکار و نهان نظامیان آمریکا در این دو عرصه امکان ماندگاری نظامیان آمریکایی در سوریه را از میان برده و این کار پرهزینه را به لحاظ اقتصادی هم غیرعقلایی ساخته است.

استدلال هایی سست برای ادامه حضور در عین حال هنوز هستند جناح هایی در آمریکا که خروج نظامیان این کشور از سوریه را یک خطای بزرگ استراتژیک می انگارند و پنتاگون را از اجرای این امر بر حذر می دارند.

استدلال آنها بر این پایه استوار است که تجدید قوای داعش در سه، چهار سال اخیر ادامه مبارزه با آنها را الزامی می سازد و این هشدار را هم در بر دارد که هرچقدر حضور نظامی آمریکا در یک خاورمیانه ملتهب کمرنگ تر شود، سایر گروه ها و کشورهای حاضر در تعارضات جای پای محکم تری خواهند یافت و نقش و سهم کاخ سف


برچسب ها: نظامیان آمریکا - آمریکا - نظامیان آمریکایی - نظامی - نظامیان - آمریکایی - سوریه
آخرین اخبار سرویس:

فرار به سبک آمریکایی ها

فرار به سبک آمریکایی ها