مطالب مرتبط:
نامزد مجلس خبرگان: انتخابات اقتدار ملی را افزایش می دهد/ مشکلات معیشتی مردم را پیگیری می کنیم
دشمنان ایران با هدف تضعیف وحدت و اقتدار ملی بر طبل عدم مشارکت در انتخابات می کوبند/حضور گسترده مردم در انتخابات، موجبات ارتقاء امنیت ملی را فراهم خواهد آورد/ آمریکا شورای امنیت را بی ارزش و بی خاصیت کرده است
حضور در انتخابات حق ذاتی مردم برای رقم زدن آینده کشور است
مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت کشور است
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باعث فخر ایران و سبب قدرت کشور خواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 18:252024-02-27سياسي

انتخابات نشانه اقتدار و مردم سالاری در کشور است


به گفته یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در غرب مازندران، انتخابات نشانه اقتدار، مردم سالاری و مهر تاییدی بر خواسته عموم مردم و مسئولان آن کشور است.

- ایسنا/مازندران به گفته یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در غرب مازندران، انتخابات نشانه اقتدار، مردم سالاری و مهر تاییدی بر خواسته عموم مردم و مسئولان آن کشور است.

در راستای افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی آگاهانه، کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات رسانه ها هستند.

سیده طاهره موسوی میرکلایی یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت در گفت وگو با ایسنا حاضر شد که متن این مصاحبه را در زیر می خوانید.

ایسنا: مهم ترین چالش های منطقه در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و گردشگری چیست و راهکارهای برون رفت از این چالش ها را در چه می دانید؟ -معضل کشور و منطقه ما فقر و بیکاری در صدر مسائل و معضلات قرار دارد که افزایش تولید و ایجاد اشتغال راهی برای برون رفت از آن است.

مشکل محدودیت البرز مرکزی را داریم که مانع از داشتن صنایع بزرگ و مادر در منطقه می شود زیرا با راه اندازی صنایع بزرگ می توان جوانان را مشغول بکار کرد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - انتخابات - شورای اسلامی - نمایندگی مجلس - مردم سالاری - اسلامی - نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نشانه اقتدار و مردم سالاری در کشور است

انتخابات نشانه اقتدار و مردم سالاری در کشور است