مطالب مرتبط:
رشد 14 درصدی تولید ناخالص داخلی عربستان به کمک اقتصاد دیجیتال
افزایش 10 درصدی تولید فولاد تا پایان سال
رشد دو برابری تولید مواد بهداشتی نسبت به سال های گذشته در کشور
رشد 292 درصدی بخش نفت طی 9 ماهه سال 1402
رشد 292 درصدی بخش نفت طی 9 ماهه سال 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 15:252024-03-04اقتصادي

رشد 60 درصدی تولید بازی رایانه ای ایرانی در 5 سال آینده


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت تدوین «سند جامع بازی های رایانه ای» در عین حال بر رشد 60 درصدی تولید بازی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت تدوین سند جامع بازی های رایانه ای در عین حال بر رشد 60 درصدی تولید بازی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه با تبریک ایام ماه شعبان، گفت: از زمانی که مسئولیت وزارت فرهنگ را در دولت مردمی به عهده گرفتم توجه ویژه ای به حوزه بازی ها داشتیم و بنیاد ملی بازی های رایانه ای را از جایگاه پیرامونی به واسطه افزایش اعتبارات و دیگر اقدامات به کانون اصلی فعالیت های وزارتخانه برگرداندیم.

وی افزود: باتوجه به اشرافی که نسبت به وضعیت موجود داریم به این برآورد رسیده ایم که حوزه بازی های رایانه ای حتما برای ما فرصت مغتنمی است، البته جنبه تهدیدگونه هم دارد، اما به واسطه دارا بودن جریان فرهنگی قدرتمند از طریق بازخوانی و خوانش متناسب با اقتضائات لازم، حتما می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: سال گذشته تاکید کردم لیگی برای بازی های رایانه ای برگزار شود؛ براساس پیش بینی ها آماده مشارکت یک میلیون کاربر در این رویداد بودیم، اما تعداد شرکت کنندگان به یک و نیم میلیون نفر رس


برچسب ها: بازی های رایانه ای - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - رایانه ای - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - بازی - برنامه هفتم توسعه
آخرین اخبار سرویس:

رشد 60 درصدی تولید بازی رایانه ای ایرانی در 5 سال آینده

رشد 60 درصدی تولید بازی رایانه ای ایرانی در 5 سال آینده