مطالب مرتبط:
راهکار علم الهدی برای حل مشکل ازدواج و حضور زنان در ورزشگاه ها /دختر و پسر جوان ما راضی شوند در یک اتاق کوچک زندگی کنند!
راهکار علم الهدی برای حل مشکل ازدواج و حضور زنان در ورزشگاه ها
راهکار ویژه علم الهدی برای حل مشکل ازدواج و حضور زنان در ورزشگاه ها
آیت الله علم الهدی: جایگاه ویژه در ورزشگاه ها برای بانوان ساخته شود
علم الهدی: جایگاه ویژه بانوان در ورزشگاه ها ساخته شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 11:252024-03-12ورزشي

راهکار علم الهدی برای حل مشکل ازدواج


راهکار علم الهدی برای حل مشکل ازدواج: دختر و پسر جوان ما راضی شوند در یک اتاق کوچک زندگی کنند! «باید راهبرد های فرهنگی هم در دستور کار باشد تا توقعات نابجا و فشار خانواده ها بر زوجین کاهش پیدا کند و کار به جایی برسد که دختر و پسر جوان ما راضی شوند زندگی .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به مسئله حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: جایگاه ویژه ای در هر ورزشگاه برای بانوان ایجاد شود تا زنان بتوانند آزادانه در آن حضور پیدا کنند، در حرکت های هیجانی به شادی بپردازند و تیم موردعلاقه خود را تشویق کنند.

  سید احمد علم الهدی در آیین معرفی جوان برتر استان که به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، ورزش را امری فراتر از سلامتی بلکه ابزاری برای توسعه فرهنگی جامعه دانست و اظهار کرد: از نظر بنده، ورزش صرف نظر از اینکه به ارتقاء سلامتی افراد کمک می کند، می توان آن را ابزاری برای رشد فرهنگی در جوانان و سایر اقشار جامعه دانست.

وی افزود: ورزش همگانی خیلی خوب است، اما اگر ورزش قهرمانی ترویج شد، آن زمان است که می توان به توسعه ورزش همگانی در جامعه امید داشت.

این حرف بنده خلاف نظر عده ای است که می گویند ورزش قهرمانی ضرورتی ندارد و حاکمیت باید متمرکز بر توسعه ورزش همگانی باشد.


برچسب ها: علم الهدی - خراسان رضوی - حضور بانوان در ورزشگاه - بانوان در ورزشگاه ها - دختر و پسر - سید احمد علم الهدی - ورزش
آخرین اخبار سرویس:

راهکار علم الهدی برای حل مشکل ازدواج

راهکار علم الهدی برای حل مشکل ازدواج