مطالب مرتبط:
گرانی به بازار خودرو بازگشت/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، تیبا، دنا و تارا + جدول
گرانی به بازار خودرو بازگشت/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، تیبا، دنا و تارا + جدول
در روز آرام بازار خودرو، 206 دنده ای 600 میلیون ناقابل+ جدول قیمت
جدول زمان بندی تحویل سکه خریداری شده از مرکز مبادله
آل نعمه: جایگاه فولاد در این قسمت از جدول نیست!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 19:002024-03-14ورزشي

شاگردان عنایتی در سودای کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی


شاگردان عنایتی در حالی در هفته بیستم موفق به کسب پیروزی برابر ملوان بندرانزلی شدند که هفته گذشته هم آن ها با شکست دادن یک مدعی دیگر توانسته بودند کار خود را به پایان برسانند.

- شاگردان عنایتی در حالی در هفته بیستم موفق به کسب پیروزی برابر ملوان بندرانزلی شدند که هفته گذشته هم آن ها با شکست دادن یک مدعی دیگر توانسته بودند کار خود را به پایان برسانند.

پیکانی ها با کسب دومین برد پیاپی کاملاً از منطقه خطر دور شدند و حالا در سودای کسب رتبه ای تک رقمی در جدول رده بندی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوتبال 360، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با اتفاقات ریزودرشت پرشماری همراه بود که یکی از اتفاقات غیرمنتظره هفته، برد یک گله پیکان تهران در دیداری خانگی برابر ملوان بندرانزلی بود؛ آن هم در حالی که شاگردان مهدی تارتار در طول 8 بازی اخیرشان در لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده و توانسته بودند خود را به جمع 4 تیم برتر جدول برسانند! با این وجود، پیکانی ها توانستند با هدایت رضا عنایتی بردی ارزشمند را در خانه برابر حریف شمالی جشن بگیرند و روند صعودی شان در جدول رده بندی را حفظ کردند.

شاگردان عنایتی در حالی در هفته بیستم موفق به کسب پیروزی برابر ملوان بندرانزلی شدند که هفته گذشته هم آن ها با شکست دادن یک مدعی دیگر توانسته بودند کار خود را به پایان برسانن


برچسب ها: ملوان بندرانزلی - هفته بیستم - بندرانزلی - جدول رده بندی - هفته - هفته بیستم لیگ برتر فوتبال - لیگ برتر فوتبال ایران
آخرین اخبار سرویس:

شاگردان عنایتی در سودای کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی

شاگردان عنایتی در سودای کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی