مطالب مرتبط:
جشن بزرگ «کالسکه سواران ظهور» در خرم آباد برگزار می شود
آیین واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده برگزار شد
همایش فرصت های صادراتی گوهرسنگ برگزار شود
بازی ایران و عربستان کی برگزار می شود؟
رویداد آموزشی طنز قلمه در سیستان و بلوچستان برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 19:102024-02-22سياسي

رژه کالسکه ای در کرج برگزار می شود


تجمع و رژه کالسکه ای مادران کرجی به همراه فرزندانشان در قالب پویش امید آینده همزمان با ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) به همت جمعی از ستادها و مجموعه های مردم نهاد و سازمان ها با رویکرد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار می شود.

- تجمع و رژه کالسکه ای مادران کرجی به همراه فرزندانشان در قالب پویش امید آینده همزمان با ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) به همت جمعی از ستادها و مجموعه های مردم نهاد و سازمان ها با رویکرد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار می شود.

تجمع و رژه کالسکه ای مادران کرجی به همراه فرزندانشان در قالب پویش امید آینده همزمان با ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) در کرج برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تجمع و رژه کالسکه ای مادران کرجی به همراه فرزندانشان در قالب پویش امید آینده همزمان با ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) به همت جمعی از ستادها و مجموعه های مردم نهاد و سازمان ها با رویکرد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار می شود.

این پویش با حضور پرشور مادران ایمانی و غیور شهرستان کرج به همراه کالسکه های کودکان شیرخواره دلبند خود در بلوار امامزاده حسن (ع) برگزار می شود و هدف از آن آشنایی نسل امروز با مقوله فرهنگ انتظار و مهدویت و نیز اعلام آمادگی برای جریان سازی مهدویت و انتظار است.


برچسب ها: صاحب الزمان - کالسکه - مردم نهاد - سازمان ها - برگزار - مادران - ولادت
آخرین اخبار سرویس:

رژه کالسکه ای در کرج برگزار می شود

رژه کالسکه ای در کرج برگزار می شود