مطالب مرتبط:
طراحی نسخه جدید سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی| صدور 27 موافقت نامه اصولی برای سرمایه گذاران
کاهش ارزش دلار در سامانه سنا
دشمنان ایران با هدف تضعیف وحدت و اقتدار ملی بر طبل عدم مشارکت در انتخابات می کوبند/حضور گسترده مردم در انتخابات، موجبات ارتقاء امنیت ملی را فراهم خواهد آورد/ آمریکا شورای امنیت را بی ارزش و بی خاصیت کرده است
ارزش سهام عدالت امروز 8 اسفند 1402 چقدر شد ؟ +جدول
ارزش پورتفوی تجلی تغییر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 08:352024-02-28سياسي

مالیات بر ارزش افزوده بهبود یافت


یکی از اقدامات مجلس یازدهم تصویب قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده در سال 1400 بود که جایگزین قانون آزمایشی سال 1387 شد.

در قانون جدید بسیاری از فرآیندها نسبت به قانون قبلی بهبود یافته که برای مثال مطابق مواد 5 و 13 این قانون، - یکی از اقدامات مجلس یازدهم تصویب قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده در سال 1400 بود که جایگزین قانون آزمایشی سال 1387 شد.

در قانون جدید بسیاری از فرآیندها نسبت به قانون قبلی بهبود یافته که برای مثال مطابق مواد 5 و 13 این قانون، مبنای محاسبه مالیات و عوارض ارزش افزوده مودیان عضو سامانه مودیان، صورت حساب الکترونیک افراد در این سامانه است و دیگر این مودیان الزامی به تسلیم اظهارنامه ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه، یکی از موضوعاتی که می توان به آن اشاره کرد عملکرد بهارستان نشینان در مجلس یازدهم است، عملکردی که می تواند با توجه به انتظارات و مطالبات چراغ راهی برای افرادی باشد که در دور بعدی بر کرسی مجلس تکیه زده و می توانند صدای مردم باشند و در راستای تسهیل زندگی و پیشرفت کشور گام های اساسی بردارند.

ایسنا نیز در این مدت به بررسی عملکرد شاخص مجلسی ها در بخش های مختلف اقتصادی پرداخت که در سال 1400 قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده به تصویب رسید و بسیار


برچسب ها: مالیات بر ارزش افزوده - قانون - ارزش افزوده - مجلس یازدهم - مالیات - بهبود یافته - تصویب قانون
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر ارزش افزوده بهبود یافت

مالیات بر ارزش افزوده بهبود یافت