مطالب مرتبط:
بهترین مسکن برای دندان درد
کاندیدای انتخابات: نماینده مجلس بیگانه با درد مردم نباشد+ فیلم  
با بهترین مسکن ها برای درد دندان آشنا شوید
نامزد انتخابات از شیراز: نماینده مجلس بیگانه با درد مردم نباشد+ فیلم  
درمان سریع دل درد در خانه + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 11:252024-02-26فرهنگي

«برادرکِشی» و روایت یک درد


این روزها نمایشی در یکی از مجتمع های فرهنگی اصفهان در حال اجراست که چالش های یک خانواده را بیان کرده و و مواردی را گوشزد می کند که رعایت و پرداختن به آن ها سبب جلوگیری از متلاشی شدن بنیان خانواده ها می شود.

- ایسنا/اصفهان این روزها نمایشی در یکی از مجتمع های فرهنگی اصفهان در حال اجراست که چالش های یک خانواده را بیان کرده و و مواردی را گوشزد می کند که رعایت و پرداختن به آن ها سبب جلوگیری از متلاشی شدن بنیان خانواده ها می شود.

محمدجواد صرامی، کارگردان نمایش برادرکِشی در گفت وگو با ایسنا و ضمن اشاره به محتوای این نمایش بیان کرد: حدود یک سال پیش بود که حادثه ای برای یکی از اقوامِ من رخ داد و من بر اساس آن حادثه، قصه ای را شکل دادم که درواقع برگرفته از یک فضای اجتماعی خانوادگی و دارای ژانر جنایی است.

برادرکِشی نمایشی در مورد یک خانواده ایرانی و 4 برادر است که در مراسم هفتم پدرشان دچار چالش ها و معضلات بسیار زیادی شده و درگیر مسائلی می شوند که شرایط را برای آن ها سخت می کند.

او با بیان اینکه تماشای نمایش برادرکِشی برای خانواده ها و گروه سنی 12 سال به بالا مناسب است، به هدف خود از اجرای این نمایش نیز اشاره کرد و گفت: چگونگی تصمیم گیری افرادِ تشکیل دهنده یک خانواده یا یک جامعه هنگام قرار گرفتن در کنار یکدیگر برای بهترشدن شرایط، اینکه آ


برچسب ها: خانواده - نمایش - برادر - خانواده ها - نمایشی - اصفهان - یکی از
آخرین اخبار سرویس:

«برادرکِشی» و روایت یک درد

«برادرکِشی» و روایت یک درد