مطالب مرتبط:
این میوه خواص ضد سرطان دارد
این میوه خواص ضد سرطان دارد
از خواص این خوراکی پرمصرف چه می دانید؟ | 10 خاصیت اعجاب انگیز پیاز
این میوه خواص ضد سرطان دارد
از خواص فندق چه می دانید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 12:202024-03-11پزشكي

خواص قاووت چهل گیاه


در میان دستورهای غذایی سنتی و ارزشمندی که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است، قاووت چهل گیاه، که به اختصار قوتو نامیده می شود، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازچی شی، قاووت چهل گیاه، یکی از میراث های ارزشمند طب سنتی، به دلیل داشتن طبع گرم و آرام بخش، به عنوان یک ماده غذایی مقوی و همچنین یک داروی طبیعی شناخته شده است.

این فراورده با ترکیب منحصر به فرد از دانه های بو داده و خام گیاهان دارویی، علاوه بر تقویت بنیه و رفع خستگی، در تنظیم مزاج بدن نقش مهمی دارد.

استفاده از مواد با طبع های مختلف، که گرمی و سردی آنها در نهایت به تولید محصولی با طبع معتدل و گرم منجر می شود، سبب شده تا این محصول برای طیف گسترده ای از افراد مناسب باشد.

ترکیب دقیق این مواد، به طوری که اثرات یکدیگر را خنثی و در عین حال تقویت کنند، نشان از دانش و تجربه عمیق در پایه ریزی فرمولاسیون این محصول دارد.

ترکیبات متنوع و فرآیند تولید قاووت چهل گیاه قاووت چهل گیاه به عنوان یک فرآورده غذایی سنتی، از ترکیب دقیق و منحصر به فردی از دانه ها و گیاهان دارویی بو داده و بذرهای خام به همراه شکر تهیه می شود.

این ترکیب شامل تخم خرفه (500 گرم)، بذر کتان (200 گرم)، جو (250 گرم)، شاهدانه (200 گرم)، تخم کاهو (200 گرم)، موردانه (100 گرم)، تخم گشنیز (150 گرم)، تخم آفتابگردان (200 گرم)، سیاه دانه (


برچسب ها: گیاه - محصول - ترکیب - ارزشمند - منحصر به فرد - تقویت - تولید
آخرین اخبار سرویس:

خواص قاووت چهل گیاه

خواص قاووت چهل گیاه