موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
اتریش دو دیپلمات روس را اخراج کرد
اخراج دو دیپلمات روس از این کشور
بدترین مربی لالیگا اخراج شد
بدترین مربی لالیگا اخراج شد
ایجاد شهرک دیپلمات باعث توسعه شهر سمنان خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 23:402024-03-13بين الملل

اتریش دو دیپلمات روس را اخراج کرد


به گفته روزنامه «دای پرس»، پس از اخراج کارمندان سفارت روسیه در وین در سال گذشته، وزارت امور خارجه اتریش «در آغاز این هفته» به دو دیپلمات دیگر از سفارت روسیه اطلاع داد که «به دلیل ناسازگاری با وضعیت دیپلماتیک خود» اخراج خواهند شد.

- به گفته روزنامه دای پرس ، پس از اخراج کارمندان سفارت روسیه در وین در سال گذشته، وزارت امور خارجه اتریش در آغاز این هفته به دو دیپلمات دیگر از سفارت روسیه اطلاع داد که به دلیل ناسازگاری با وضعیت دیپلماتیک خود اخراج خواهند شد.

رسانه های اتریشی اعلام کردند که دولت این کشور دو دیپلمات روس را اخراج کرده و آنها باید تا سه شنبه هفته آینده خاک اتریش را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از دای پرس اتریش، به گفته این روزنامه، پس از اخراج کارمندان سفارت روسیه در وین در سال گذشته، وزارت امور خارجه اتریش در آغاز این هفته به دو دیپلمات دیگر از سفارت روسیه اطلاع داد که به دلیل ناسازگاری با وضعیت دیپلماتیک خود اخراج خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سال گذشته بود که اترش از اخراج چهار دیپلمات روس از جمله دو دیپلمات سازمان ملل متحد در وین خبر داد.

وزارت امور خارجه اتریش در بیانیه ای که به خبرگزاری فرانسه ارسال کرد، مدعی شد که این دیپلمات ها به شیوه ای ناسازگار با وضعیت دیپلماتیک خود عمل کردند.


برچسب ها: سفارت روسیه - دیپلمات - وزارت امور خارجه - اخراج کارمندان - اتریش - اخراج - سفارت
آخرین اخبار سرویس:

اتریش دو دیپلمات روس را اخراج کرد

اتریش دو دیپلمات روس را اخراج کرد