مطالب مرتبط:
حکم زندان ثریا رضایی مهوار به پابند الکترونیکی تغییر کرد
حکم زندان ثریا رضایی مهوار به پابند الکترونیکی تغییر کرد
نزدیک یک میلیارد صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان دریافت شد
استاندار گیلان: همه امکانات برگزاری انتخابات الکترونیکی در رشت فراهم شده است
سازمان تاکسیرانی به دنبال پرداخت الکترونیکی کرایه ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 10:352024-02-28سياسي

1850 محکوم دارای پابند الکترونیکی هستند


دادستان عمومی و انقلاب استان تهران در بازدید از مرکز مراقبت الکترونیکی گفت: در حال حاضر هزار و 850 نفر از محکومان، دارای پابند الکترونیکی بوده و تحت نظارت و کنترل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران روز سه شنبه 8 اسفند ماه به همراه مسئولان اداره کل زندان های استان تهران و معاونان خود، از مرکز مراقبت الکترونیکی بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در مرکز مراقبت الکترونیکی، از واحد پایش و نظارت و همچنین مرکز نصب، فک و انبارداری زندان سما تهران بازدید به عمل آورده و از نزدیک به بررسی نحوه نصب، رصد و نظارت بر پابندهای الکترونیکی نصب شده برای مددجویان واجد شرایط قانونی پرداخت.

علی صالحی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در مرکز مراقبت الکترونیکی، اقدامات خوبی صورت گرفته است به طوری که از ابتدای سال تاکنون 2 هزارو 750 پابند الکترونیکی نصب شده ولی به دلیل بهره مندی برخی از مددجویان از نهادهای ارفاقی نظیر عفو و نتیجتا آزادی آنان، در حال حاضر 1850 نفر از محکومان، دارای پابند الکترونیکی بوده و تحت نظارت و کنترل هستند.

وی افزود: در اجرای مواد 62 و 63 قانون مجازات های اسلامی مصوب 1392، مددجویان دارای پابند الکترونیکی بصورت شبانه روزی توسط این مرکز تحت رصد و نظارت بوده و چنانچه از محدوده کنترلی تعیین


برچسب ها: الکترونیکی - مراقبت الکترونیکی - دادستان عمومی و انقلاب - پابند الکترونیکی - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - تهران
آخرین اخبار سرویس:

1850 محکوم دارای پابند الکترونیکی هستند

1850 محکوم دارای پابند الکترونیکی هستند