مطالب مرتبط:
آخرین خبر درباره ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو
 پلیس در جست وجوی قاتل دختر 9 ساله
 پلیس در جست وجوی قاتل دختر 9 ساله
پلیس در جست وجوی قاتل دختر 9 ساله
کارآگاهان پلیس تهران در جست وجوی قاتل دختر 9 ساله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 14:252024-03-03اقتصادي

ثبت نام 254 هزار نیروی کار در سامانه جست وجوی شغل


بر اساس اعلام معاونت اشتغال وزارت کار طی 4 ماه گذشته 254 هزار نیروی کار در سامانه جست وجوی شغل ثبت نام کرده اند و 261 هزار فرصت شغلی توسط کاریابی ها و کارفرمایان بارگذاری شده است.

- گزارش ایسنا، سامانه جست وجوی شغل با هدف کاهش هزینه های جست وجوی شغل، اتصال سریع کارجو و کارفرما، رضایت خاطر مخاطبان و ایجاد پویایی در بازار کار دی ماه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.

طبق آمارها، در طول 4 ماه گذشته 254 هزار نیروی کار در سامانه جست وجوی شغل ثبت نام کرده اند و 261 هزار فرصت شغلی توسط کاریابی ها و کارفرمایان بارگذاری شده است.

این سامانه اکنون به درگاهی برای ثبت نیروی کار و فرصت شغلی مورد نیاز تبدیل شده تا هم کارجویان با مراجعه به سامانه و ثبت نام در آن، کار مورد نظر را پیدا کنند و هم کارفرمایان برای تامین نیروی مورد نیازشان، اطلاعات خود را همراه با درخواست نیروی کار به ثبت برسانند.

با ایجاد این سامانه علاوه بر فراهم شدن امکان ثبت درخواست شغلی توسط جویندگان کار، کارفرمایان نیز فرصت های شغلی موردنظر خود را به طول رایگان در سامانه بارگذاری و نیروی کار ماهر و مورد نیازشان را تامین می کنند.

کارشناسان معتقدند با توجه به آمار بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، ایجاد سامانه جست وجوی شغل در توسعه کاریابی ها و بهبود وضعیت اشتغال در کشور اثرگ


برچسب ها: نیروی کار - سامانه - نیروی - کارفرمایان - ثبت نام - فرصت شغلی - هزار
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 254 هزار نیروی کار در سامانه جست وجوی شغل

ثبت نام 254 هزار نیروی کار در سامانه جست وجوی شغل