مطالب مرتبط:
آزادی بیش از 800 نفر از زندانیان اصفهان با پابند الکترونیک
جریمه 17 میلیارد تومانی یک پزشک در مشهد
آقای کاظم صدیقی! واقعا اسناد این ملک 1000 میلیارد تومانی به اسم شما و پسرانتان شده است؟ /پای عروس صدیقی به یک افشاگری تکان دهنده باز شد
افشای دلیل جریمه 17 میلیارد تومانی یک پزشک در مشهد
پیش بینی سود 290 میلیارد تومانی پتروشیمی ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 09:552024-03-16اقتصادي

کمک 1.6 میلیارد تومانی صنعتگران و نیکوکاران اشکذری در گلریزان آزادی زندانیان


طی آیینی که با حضور مسئولین، صنعت گران، کارآفرینان و نیکوکاران شهرستان اشکذر برگزار شد، مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

- ایسنا/یزد طی آیینی که با حضور مسئولین، صنعت گران، کارآفرینان و نیکوکاران شهرستان اشکذر برگزار شد، مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

مهران فاطمی استاندار یزد هرچند در این مراسم حضور داشت ولی به دلیل کسالت سخنرانی نکرد و متن سخنرانی وی توسط مدیر روابط عمومی استانداری بدین شرح قرائت شد؛ امسال بهار شورانگیز و رستاخیز طبیعت با بهار جان ها که همان حلول ماه مبارک رمضان است تلاقی میمون یافته و عطر حیات بخش رمضان با عطر بهار طبیعت در هم آمیخته و فرصتی کم نظیر را برای اصلاح جسم و جان در پیش روی ما قرار داده است.

بهار در ذات عزیز خویش، اندیشیدن به غیر از خود و پوشانیدن لباس طراوت بر روح و جان دیگران را نهفته دارد و این نقطه عطفی است تا به یاری یکدیگر بشتابیم و شادی های خویش را حتی به اندازه قرص نانی میان یکدیگر تقسیم نماییم.

مردم متدین، شریف و خیر اندیش اشکذر که نگاه بلند و طبع والایشان در بلندای تاریخ، جایگاهی مانا داشته همواره در کارزار مبارک نوع دوستی و انسان دوستی نامی بلند آوازه و خوش رنگ داشته اند و تاریخ خیرخواهی و نیک


برچسب ها: آزادی زندانیان - نیکوکاران - شهرستان اشکذر - زندانیان - میلیارد - کارآفرینان - بهار
آخرین اخبار سرویس:

کمک 1.6 میلیارد تومانی صنعتگران و نیکوکاران اشکذری در گلریزان آزادی زندانیان

کمک 1.6 میلیارد تومانی صنعتگران و نیکوکاران اشکذری در گلریزان آزادی زندانیان