موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
آبراهه های تخت جمشید از نوروز برای بازدید گردشگران گشوده می شود
تخت جمشید
احیای سه هزار میلیارد ریال از سرمایه های راکد کهگیلویه و بویراحمد
خبر خوش درباره احیای دریاچه ارومیه / آغاز آزادسازی آب سدها
ونزوئلا به دنبال احیای اتحاد نفتی با ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 19:002024-03-13فرهنگي

احیای قنات سعدی / آبراهه های تخت جمشید مقابل گردشگران بازگشایی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در تشریح اقدامات انجام شده برای مهیاسازی اماکن گردشگری و فرهنگی این استان برای ایام نوروز، از احیای قنات سعدی و همچنین بازگشایی آبراهه های تخت جمشید مقابل گردشگران خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در تشریح اقدامات انجام شده برای مهیاسازی اماکن گردشگری و فرهنگی این استان برای ایام نوروز، از احیای قنات سعدی و همچنین بازگشایی آبراهه های تخت جمشید مقابل گردشگران خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، 23 اسفندماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به در پیش رو بودن ایام نوروز، به تشریح برنامه هایی که در اماکن تاریخی و میراثی و فرهنگی فارس برای این ایام در نظر گرفته شده است، پرداخت و گفت: برای ایام نوروز یکسری اقدامات بهسازی و مرمت را در اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در دست اقدام داریم.

وی از لایروبی قنات سعدی و احیای آن خبر داد و افزود: قنات سعدی آب دارد اما چاه های آن نیاز به پاکسازی دارند که تاکنون 7 چاه آن پاکسازی شده و 2 چاه دیگر مانده است.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه کل مجموعه تخت جمشید در حال مهیاسازی برای ایام نوروز است، هرس درختان، آسفالت جاده منتهی به تخت جمشید، تعویض پلکان چوبی، مناسب سازی موزه، رنگ آمیزی محیطی و .


برچسب ها: آبراهه های تخت جمشید - ایام نوروز - صنایع دستی و گردشگری - فرهنگی - احیای قنات - گردشگری - تخت جمشید
آخرین اخبار سرویس:

احیای قنات سعدی / آبراهه های تخت جمشید مقابل گردشگران بازگشایی می شود

احیای قنات سعدی / آبراهه های تخت جمشید مقابل گردشگران بازگشایی می شود