مطالب مرتبط:
ویدیو | ممنوعیت پخش صدای محمدرضا شجریان تمام شد
ممنوعیت تردد کامیون های حمل سوخت
ویدیو | ممنوعیت پخش صدای محمدرضا شجریان تمام شد
ممنوعیت تردد در مشهد همزمان با چهاربانسوری/ خودروهای متخلف
ممنوعیت تردد این خودروهای برای امروز در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 09:352024-03-13پزشكي

ممنوعیت یا مصونیت؟


تا همین نیم قرن پیش هنوز هم بودند افرادی که در قالب سلمانی یا همان آرایش و به روایتی پیرایشگران امروزی، ضمن کوتاه کردن و یا تراشیدن موی سر و ریش و سبیل آقایان به امور پزشکی هم ورود پیدا می کردند تا علاوه بر ختنه کردن اطفال پسر به پشت بیماران زالو بیندازند .

- تا همین نیم قرن پیش هنوز هم بودند افرادی که در قالب سلمانی یا همان آرایش و به روایتی پیرایشگران امروزی، ضمن کوتاه کردن و یا تراشیدن موی سر و ریش و سبیل آقایان به امور پزشکی هم ورود پیدا می کردند تا علاوه بر ختنه کردن اطفال پسر به پشت بیماران زالو بیندازند یا به وسیله بادکش های شیشه ای درد عضلانی آن ها کاهش دهند و حجامت هم از دیگر وظایف آن ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاست روز نوشت: تا همین نیم قرن پیش هنوز هم بودند افرادی که در قالب سلمانی یا همان آرایش و به روایتی پیرایشگران امروزی، ضمن کوتاه کردن و یا تراشیدن موی سر و ریش و سبیل آقایان به امور پزشکی هم ورود پیدا می کردند تا علاوه بر ختنه کردن اطفال پسر به پشت بیماران زالو بیندازند یا به وسیله بادکش های شیشه ای درد عضلانی آن ها کاهش دهند و حجامت هم از دیگر وظایف آن ها بود.

اگرچه هیچ مدرکی پیرامون تخصص های فوق نداشتند و حتی بی سواد بودند اما قانون یا مجری رسمی هم برای این امور نداشت تا از کار آن هایی که به نوعی خطرآفرین بود و


برچسب ها: امور پزشکی - نیم قرن - آقایان - سلمانی - موی سر - آرایش - پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت یا مصونیت؟

ممنوعیت یا مصونیت؟