مطالب مرتبط:
500 هزار مهندس عمران در کشور داریم ، اما قرار است از چین برای ساخت مسکن، نیروی کار بیاوریم؟ چرا پکن در بخش انرژی ایران سرمایه گذاری نمی کند؟
دولت برای تاخیر مطالبات خود دیرکرد می گیرد ولی برای تاخیر بدهی هایش به بخش خصوصی نه
چرا چین در بخش انرژی ایران سرمایه گذاری نمی کند؟
آیا بخش مسکن توانست تولید صنایع را در سال 1402 حرکت دهد؟
چین در بخش انرژی ما سرمایه گذاری نمی کند/ سرمایه گذاری چین در بخش مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 19:252024-03-18اقتصادي

بیشترین هدررفت گاز در بخش کشاورزی است


مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در حالی که تمامی تلاش ها در راستای کاهش مصرف بخش خانگی صورت می گیرد، بیشترین هدر رفت گاز در بخش کشاورزی است که راندمان بسیار پایینی دارد.

- ایسنا/فارس مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در حالی که تمامی تلاش ها در راستای کاهش مصرف بخش خانگی صورت می گیرد، بیشترین هدر رفت گاز در بخش کشاورزی است که راندمان بسیار پایینی دارد.

مسلم رحمانی امروز، 28 اسفندماه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان فارس که در سالن اجتماعات این شرکت در شیراز برگزار شد، گفت: فارس از استان های مهم کشور است که جایگاه ویژه ای در جغرافیای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی دارد و بیشترین خطوط انتقال کشور از این استان پهناور عبور می کنند.

وی با تقدیر از تلاش های میدانشاهی برای مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس آرزوی موفقیت کرد و افزود: خدمات شایسته ای از سوی شرکت گاز استان فارس در سیستان و بلوچستان صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

رحمانی پیشرفت های شرکت گاز استان فارس را در عرصه های مختلف چشمگیر توصیف کرد و بار ارائه آماری از فعالیت های صورت گرفته افزود: شرکت ملی گاز ایران موفق به گسترش شبکه در 1262 شهر، 156هزار مرکز صنعتی و 40 هزار و 700 روستا شده است.


برچسب ها: شرکت گاز استان فارس - شرکت ملی گاز ایران - بخش کشاورزی - بیشترین - شرکت ملی گاز - کشاورزی - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین هدررفت گاز در بخش کشاورزی است

بیشترین هدررفت گاز در بخش کشاورزی است