مطالب مرتبط:
تقویت کانون وکلا جامعه قضایی را در تحقق عدالت کمک می کند
مدیر برنامه کواراتسخلیا: اگر پیشنهاد بزرگی برسد، او ناپولی را ترک می کند
دلاوری: ایران، نمونه عالی از تراکم بحران ها در جهان امروز است/ جامعه ما رو به اسطوره ای بسیار وحشتناک آورده است؛ کاوه ای پیدا نمی گردد، کاشکی اسکندری پیدا شود! باید خزانه اعتماد را فربه کرد و به جامعه برگشت
ایران میزبان سه رویداد آسیایی جودو در سال آینده/خراسان شمالی ثروت بزرگی برای جودوی کشور است
حماس: تصویب طرح شهرک سازی، دهن کجی به جامعه بین المللی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 16:202024-03-07سياسي

اگر عدالت حاکم نباشد می تواند چالش بزرگی را برای جامعه ایجاد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت کرمان افزود: رسانه کارکردی در چند حوزه دارد؛ - امام جمعه کرمان با اشاره به اهمیت و کارکرد عدالت گفت: اگر عدالت حاکم نباشد می تواند گاهی اوقات چالش بزرگی را برای جامعه ایجاد کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت کرمان افزود: رسانه کارکردی در چند حوزه دارد؛ به عنوان نمونه انتقال آنچه در کف جامعه می گذرد به مسئولان و انتقال آن به توده های دیگر مردم از جمله این وظایف است.

وی عنوان کرد: یک مساله بسیار اساسی و مهم که در این نقل و انتقالات هست این است که این نقل ها نیاز به عدالت به معنای واقعی کلمه دارد.

وی تصریح کرد: یک خبرنگار که سال ها کار خبری کرده بود، مطرح کرده است که در نگاه و تخصص ما یک خبر بسیار بی ارزش را می توان به با ارزش ترین خبر و یک خبر بسیار با ارزش را می توان به خبر بی ارزش تبدیل کنیم و این به معنای اثرگذاری و کارکرد عدالت در حوزه رسانه است که موجب می شود رسانه ها به بیان واقعیات بپردازند.

امام جمعه کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که اگر عدالت حاکم نباشد می تواند گاهی اوقات چالش بزرگی را برای جامعه ایجاد کند، تاکید کرد:


برچسب ها: حسن علیدادی سلیمانی - عدالت - حجت الاسلام - رسانه - انتقال - کارکرد - اختتامیه
آخرین اخبار سرویس:

اگر عدالت حاکم نباشد می تواند چالش بزرگی را برای جامعه ایجاد کند

اگر عدالت حاکم نباشد می تواند چالش بزرگی را برای جامعه ایجاد کند