مطالب مرتبط:
تحقق شهر و شهروندان الکترونیک از اولویت های شهرداری ابهر است
شهروندان اردبیلی از تردد غیرضروری در مرکز شهر خودداری کنند
پاسخ دامپزشکی کاشان به تلف شدن چند دام به خاطر تب برفکی
خطر در کمین فوتبالیست های قمارباز ایران؛ سردسته باند شرط بندی به دام افتاد
قیمت جدید گوشت، مرغ و دام زنده اعلام شد/ جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 09:352024-03-17اقتصادي

شهر در دام شهروندان


بی توجه به پارک دردسرسازی که حالا خیابان اصلی را بند آورده و راننده ها را مجبور کرده تا از لاین مقابل عبور کنند، مشغول حساب و کتاب خرید سکه هایی است که برایش نقشه های زیادی کشیده است.

- هر از گاهی هم سرش را از مغازه طلافروشی به سمت خیابان کج می کند و وقتی می بیند خبری از پلیس نیست با خیال راحت دوباره به سر حساب و کتاب هایش برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش پیش رو که در شماره امروز روزنامه ایران منتشر شده نقدی بر رفتارهای ترافیکی بی ملاحظه در ایجاد ترافیک های آخر سال است که در ادامه می خوانید: ترافیک عجیب و غریب و معطلی های چند ساعته در خیابان های اصلی و فرعی تهران در روزهای پایانی سال، یک اتفاق غیرمنتظره و غافلگیرکننده تعبیر نمی شود.

آمارها هم نشان می دهد که در این روزها بر حجم ترافیک تا 50 درصد افزوده می شود و از این نظر اغلب شهروندان با این وضعیت تا حدی خو گرفته اند.

با این همه نگاهی به الگوی ترافیکی تهران در روزهای اخیر که با ماه مبارک رمضان نیز مصادف شده، از یک شهر پرترافیک غیرقابل تصور پرده برمی دارد که در پشت آن شهروندان ناراضی در ترددند.

آنها مدام از خود می پرسند چرا باوجود یک الگوی تکرار شونده سالانه، ما باز هم در اواخر سال با حجم بالای ترددهای کنترل نشده و هجوم غیرقابل تصور شهروندان به حمل و نقل عمومی مواجهیم و چرا صف ه


برچسب ها: ترافیک - حساب و کتاب - خیابان - شهروندان - ترافیکی - روزنامه ایران - روزهای پایانی
آخرین اخبار سرویس:

شهر در دام شهروندان

شهر در دام شهروندان