مطالب مرتبط:
ابراهیم زاده و اکبری به طلا رسیدند/ فرخی فینالیست شد
وقتی که محسن ابراهیم زاده خواننده معروف این دختر خانم مبتلا به بیماری خاص را به آغوش می کشد/ویدیو
اظهارات ابراهیم رییسی درباره فعالیت های اقتصادی بنیاد شهید
کنایه سنگین نماینده ردصلاحیت شده به ابراهیم رییسی/ از فساد چای دبش چه خبر؟/ شاه دزدها را بگیرید نوچه ها غلاف می کنند
حاج ابراهیم همت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 23:052024-03-09ورزشي

ابراهیم زاده و اکبری به طلا رسیدند


رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان از روز 17 اسفندماه در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد و فردا یکشنبه به پایان می رسد.

- رقابت های کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان در حالی سومین روز خود را پشت سرگذاشت که 2 نماینده کشورمان به نشان طلا رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان از روز 17 اسفندماه در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد و فردا یکشنبه به پایان می رسد.

در پایان روز سوم این مسابقات علیرضا اکبری در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی و عباس ابراهیم زاده در وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافتند.

غلامرضا فرخی در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی به دیدار فینال راه یافت.

بدین ترتیب در پایان روز سوم رقابت ها تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران به 4 مدال طلا، 1 مدال نقره و 1 مدال برنز دست یافتند و 1 نماینده کشورمان نیز به دیدار فینال راه یافته است.

برای تیم کشتی آزاد ایران عباس ابراهیم زاده در وزن 65 کیلوگرم و مبین عظیمی در وزن 86 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و یاسین رضایی در وزن 61 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

برای تیم کشتی فرنگی ایران نیز محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم و امیررضا اکبری در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، محمدرضا گرایی در وز


برچسب ها: کشتی آزاد و فرنگی - رقابت های بین المللی کشتی - بلغارستان - رقابت های بین المللی - کشتی آزاد - جام دانکلوف - کشتی
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم زاده و اکبری به طلا رسیدند

ابراهیم زاده و اکبری به طلا رسیدند