مطالب مرتبط:
پدری که عروسی پسرش را عزا کرد
پدری که عروسی پسرش را عزا کرد
عکسی از کارت عروسی لاکچری با روکش طلای بهاره رهنما در ازدواج دومش!
رونمایی از کارت عروسی محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی/ کارتی که دل طرفداران آقای بازیگر را شکست+ عکس و نحوه آشنایی گلزار و آیسان
ویدیو به همراه عکس از عروسی مجلل جواد خواجوی زد رو دست سلبریتی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 00:152024-02-21حوادث

پدری که عروسی پسرش را عزا کرد


پدر و کودک از سرما و گرسنگی جان باختند/ بازداشت مرد قهوه خانه دار به اتهام فروش مشروب تقلبی/ انتقام خونین بعد از قتل پسرخاله/ سارقان که به کاهدان زدند/ رجیستری آیفون ترفند جدید کلاهبرداری/ آدمکشی کلاه قرمزی در سرای پوشاک فروشان!/ پدری که عروسی پسرش را عزا کرد - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه دوم اسفند ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  پدر و کودک از سرما و گرسنگی جان باختند جسد مرد جوان و فرزند پنج ساله اش در یکی از روستا های بخش لاله زار شهرستان بردسیر توسط نیرو های امداد و نجات هلال احمر پیدا شد.

بیشتر بخوانید بازداشت مرد قهوه خانه دار به اتهام فروش مشروب تقلبی همزمان با مرگ یک پسر جوان و کم بینا شدن دوستش بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز مرد قهوه خانه داری به اتهام فروش مشروب تقلبی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید انتقام خونین بعد از قتل پسرخاله پسر جوان که برای انتقام قتل پسرخاله اش در کرمانشاه یکی از عاملان جنایت را کشته و به تهران فرار کرده بود پس از 9 ماه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید سارقان که به کاهدان زدند مرد جوان که با همدستی 6 عضو دیگر باند به یک کارگاه دستبرد زده بود بعد از دستگیری مدعی شد دو سردسته باند، اموال مسروقه را گرفته و متواری شده اند.


برچسب ها: مشروب تقلبی - قهوه خانه - خانه دار - بازداشت - مشروب - پدر و کودک - مصرف مشروبات الکلی
آخرین اخبار سرویس:

پدری که عروسی پسرش را عزا کرد

پدری که عروسی پسرش را عزا کرد