مطالب مرتبط:
ساماندهی موفقیت آمیز موسسه نور در بانک ملی حاصل تجربه، دانش و جرئت مندی مدیریت بود
اقتصاد پویا
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک اقتصاد نوین (سهامی عام) به شماره ثبت 177132 و شناسه ملی 10102194601 و سرمایه ثبت شده 60،851،468،000،000 ریال
قدیمی: اردوی تیم های ملی هاکی برای انتخابی جام جهانی برگزار شد
استخدام حسابدار خزانه در دانش بنیان عصر نوآوران دایان در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 13:352024-03-13سياسي

همایش ملی «مدیریت پویا و اقتصاد دانش بنیان» برگزار شد


نخستین همایش ملی «مدیریت پویا و اقتصاد دانش بنیان» با محوریت تولید و اشتغال زایی امروز، 23 اسفندماه به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز کازرون به صورت برخط برگزار شد.

- ایسنا/فارس نخستین همایش ملی مدیریت پویا و اقتصاد دانش بنیان با محوریت تولید و اشتغال زایی امروز، 23 اسفندماه به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز کازرون به صورت برخط برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور فارس طی ارتباط تصویری در ابتدای این همایش گفت: مقام معظم رهبری از سال 89 کلید واژه اقتصاد دانش بنیان را مطرح فرمودند و در سال 1401 آن را به شعار سال تبدیل کردند.

محسن جاجرمی زاده افزود: اقتصاد دانش بنیان افزایش قدرت سیاسی، نفوذ فرهنگی، کاهش اثر تحریم ها، رشد علمی و کاهش وابستگی ثروت حاصل از فروش نفت و گاز را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: مدیریت پویا در واقع بررسی نسبت بین درون و بیرون سازمان است که وضعیت سازمان را در محیطی پویا و پیچیده برای تعالی سازمانی دنبال می کند.

دبیر علمی این رویداد علمی نیز در این همایش، تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش را 250 عنوان کرد و گفت: از این تعداد 170 مقاله انتخاب و برای ارائه به مخاطبین برگزیده شد.

محمد تقی امینی افزود: استقبال از ارسال مقالات به این همایش بیانگر علاقه جامعه دانشگاهی به این موضوع است و در تلاش هستیم مقالات دری


برچسب ها: اقتصاد دانش بنیان - دانش بنیان - دانشگاه پیام نور - دانش - اقتصاد - تولید و اشتغال - همایش ملی
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «مدیریت پویا و اقتصاد دانش بنیان» برگزار شد

همایش ملی «مدیریت پویا و اقتصاد دانش بنیان» برگزار شد