مطالب مرتبط:
28 جوان منتخب جشنواره جوانان ایرانی، پرچمدار پیشرفت درگیلان تجلیل شدند
امکانات ویژه صرافی بیت پین برای سرمایه گذاران ایرانی
رهبر انقلاب: نیرو های مقاومت به بیرون پیام دادند و به گوش ما هم رسیده که «از ناحیه ما نگران نباشید بیشتر امکانات و توانایی های ما محفوظ است»
شاغلان ایرانی 3 ساعت بیشتر از میانگین جهانی کار می کنند
بیکاری و عدم وجود امکانات رفاهی و تفریحی دلایل افسردگی جوانان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 16:452024-03-13ورزشي

جوان ایرانی باید پرچمدار پیشرفت جامعه باشد/ لزوم توزیع عادلانه امکانات


همه توان و تجربه و علم خود را به کار خواهیم گرفت تا جوانان را برای چله دوم انقلاب و مدیریت کشور آماده کنیم، زیرا جوان ایرانی باید پرچمدار پیشرفت باشد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: همه توان و تجربه و علم خود را به کار خواهیم گرفت تا جوانان را برای چله دوم انقلاب و مدیریت کشور آماده کنیم، زیرا جوان ایرانی باید پرچمدار پیشرفت باشد.

اسدالله عباسی امروز، 23 اسفندماه در ستاد ساماندهی امور جوانان که با محوریت تجلیل از برگزیدگان گیلانی جشنواره جوانان برتر ایران زمین برگزار شد، جوانان این مرز و بوم را پرچمدار پیشرفت دانست و اظهار کرد: نخبگان فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و ورزشی در همه عرصه ها خوش درخشیده اند و توانسته اند گام های موثری را در جهت رشد و تعالی کشور بردارند.

وی آموزش و پرورش و آموزش عالی را فرصتی برای شکوفایی جوانان و نوجوانان نخبه و با استعداد دانست و افزود: جوانان و نوجوانان دستاورد مادی و معنوی نظام هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه ماه رمضان نورانیت و معنویت خاصی به جامعه می بخشد، تصریح کرد: امسال بهار طبیعت با بهار قرآن همراه شده و لذا باید از این فرصت بهره مند شویم و زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه و انسان دوستانه و خیرخواهانه را که برگرفته از آموزه های دینی و ارزش های انقلابی است، در جامعه نهادینه


برچسب ها: جوانان - جوان - جوان ایرانی - پیشرفت - مدیریت کشور - ایران - ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

جوان ایرانی باید پرچمدار پیشرفت جامعه باشد/ لزوم توزیع عادلانه امکانات

جوان ایرانی باید پرچمدار پیشرفت جامعه باشد/ لزوم توزیع عادلانه امکانات