مطالب مرتبط:
بورل اسراییل را محکوم کرد
نیکاراگوئه آلمان را به همدستی با اسراییل در نسل کشی در غزه محکوم کرد
بورل به اسراییل تاخت
بسیج اجتماعی جهان اسلام می تواند ضربات مهمی را به اسراییل وارد آورد
حمله تروریستی جدید اسراییل در لبنان + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 19:252024-03-02بين الملل

بورل اسراییل را محکوم کرد


جوسپ بورل روز شنبه با انتشار بیانیه ای که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد خواستار «تحقیقات بین المللی بی طرفانه در مورد این رویداد غم انگیز شد تا تصویر روشنی از وقایع و مسئولیت ها ارائه شود.

- جوسپ بورل روز شنبه با انتشار بیانیه ای که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد خواستار تحقیقات بین المللی بی طرفانه در مورد این رویداد غم انگیز شد تا تصویر روشنی از وقایع و مسئولیت ها ارائه شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کشتار مردم غزه هنگام دریافت کمک های بشردوستانه توسط ارتش رژیم صهیونیستی را غیرقابل توجیه خواند و محدودیت های اعمال شده از سوی این رژیم برای انتقال اقلام امدادی به این باریکه را محکوم کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جوسپ بورل روز شنبه با انتشار بیانیه ای که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد خواستار تحقیقات بین المللی بی طرفانه در مورد این رویداد غم انگیز شد تا تصویر روشنی از وقایع و مسئولیت ها ارائه شود.

  وی تاکید کرد: این مسئولیت اسراییل است که از قوانین بین المللی تبعیت و از توزیع کمک های بشردوستانه به مردم غیرنظامی محافظت کند.

مسئولیت این حادثه بر عهده محدودیت های اعمال شده توسط ارتش اسراییل و موانع ایجاد شده از سوی تندروهای خشن برای تامین کمک های بشردوستانه است.


برچسب ها: اتحادیه اروپا - بین المللی - اتحادیه - جوسپ بورل - تحقیقات - خواستار - اروپا
آخرین اخبار سرویس:

بورل اسراییل را محکوم کرد

بورل اسراییل را محکوم کرد