مطالب مرتبط:
2عامل اصلی افت صادرات فرآورده های نفتی
جدول لیگ یک: 4 شانس اصلی صعود به لیگ برتر
رژیم صهیونیستی اطراف یکی از درهای اصلی مسجدالاقصی سیم خاردار نصب کرد
ترفند دولت برای تسویه بدهی خود به صندوق های بازنشستگی؛ واگذاری پرسپولیس با 700 میلیارد زیان انباشته!/ اصلی ترین مالک سرخ ها کیست؟
رژیم صهیونیستی اطراف یکی از درهای اصلی مسجدالاقصی سیم خاردار نصب کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 13:102024-03-12سياسي

ولایت مداری، تقوا و ایثار در راه خدا از شاخصه های اصلی شهداست


شهیدان با ولایت مداری، تقوا، ایثار در راه خدا که از شاخصه های اصلی شهداست با خدای خود معامله کردند و رفتند تا ما بمانیم.

- ایسنا/بوشهر امیر سرتیپ دوم رضا کلهری، گفت: شهیدان با ولایت مداری، تقوا، ایثار در راه خدا که از شاخصه های اصلی شهداست با خدای خود معامله کردند و رفتند تا ما بمانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و ماه مبارک رمضان ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان عنوان کرد: شهدای شاخص زیادی در نیروی مسلح داریم از جمله شهید سپهبد سید محمد ولی قرنی اولین شهید ترور کشوری و لشکری، کسی که منشاء خدمات فراوان بود و اولین رییس ستاد ارتش بعد از انقلاب که بیش از 18 ساعت در طول شبانه روز مشغول انجام وظیفه بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش، با یاد آوری نو آوری های شهید ستاری در ارتش،افزود: شهید ستاری یک نخبه نظامی بود که با خلاقیت و ابتکارات خود باعث شد توان رزمی پدافند هوایی ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس ارتقا پیدا کند و در همه عملیات ها حضور فعال داشته باشند مخصوصاً در عملیات والفجر هشت.


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - شهدا - راه خدا - محفل انس با قرآن کریم - ماه مبارک - سرتیپ دوم - شاخص
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری، تقوا و ایثار در راه خدا از شاخصه های اصلی شهداست

ولایت مداری، تقوا و ایثار در راه خدا از شاخصه های اصلی شهداست