مطالب مرتبط:
آیات و نکات | مسئول اجرای امر به معروف و نهی از منکر چه کسی است؟
امام جمعه سمنان: رسانه های معاند در پی بازدارندگی مردم از امر به معروف و نهی از منکر هستند
ستاد امربه معروف و نهی از منکر یزد رتبه برتر حوزه فرهنگی را کسب کرد
ویدئویی از حمله حامیان امر به معروف به ماموران پلیس!
همه مسئولان حامی امر به معروف باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 14:402024-03-15سياسي

امر به معروف و نهی از منکر برای همه ضرورت دارد


امام جمعه کرج بر اجرایی شدن قانون حجاب و امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر برای همه ضرورت دارد.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج بر اجرایی شدن قانون حجاب و امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر برای همه ضرورت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 25 اسفندماه کرج با تبریک تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت و ایمان گفت: پیام تقارن تحول طبیعت با بهار قرآن این است که باید با بهره مندی از قرآن کریم سال جدید را با روحی تازه، نیتی پاک و اعمال شایسته تر شروع کنیم.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان و آثار معنوی روزه داری، گفت: ماه مبارک رمضان یکی از ماه های خاص است که پروردگار در آن ماه بندگان خویش را مورد عنایات خاصه قرار می دهد و رمضان ماه رحمت، بخشش، بهشتی شدن و به اوج بندگی رسیدن است.

امام جمعه کرج با اشاره به تاکیدات مکرر دین مبین اسلام و بزرگان این دین الهی بر احسان و نیکوکاری از مردم خواست کمک به همدیگر را فراموش نکنند و به فکر هم باشند.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه خدمت کردن بدون منت و بدون چشم داشت مالی باعث دلگرمی و صمیمت بین مردم می شود افزود: کسی که به دیگران نیکی می کند از خوشبخترین مردم هستند


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - نهی از منکر - ماه مبارک رمضان - معروف - امام جمعه کرج - حسینی همدانی
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر برای همه ضرورت دارد

امر به معروف و نهی از منکر برای همه ضرورت دارد