مطالب مرتبط:
اراده دولت و مجلس بر تصویب نهایی بودجه سال 1403 تا پایان امسال/ طرح مباحثی درباره بودجه دو دوازدهمی به نفع اقتصاد کشور نیست
تصویب بودجه دولت آمریکا پس از ماه ها انتظار
تصویب افزایش سرمایه پاکسان در مجمع
تصویب افزایش 52 هزارو 500 میلیارد ریالی چادرملو از محل سود انباشته
ببینید | ادعای مجری جنجالی روی آنتن تلویزیون: آنهایی که رای ندادند به عدم تصویب قانون حجاب در مجلس اعتراض داشتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 08:402024-03-10سياسي

طرح جامع شهر بیله سوار تصویب شد


طرح جامع شهر بیله سوار پس از گذشت نزدیک به یک دهه با حفظ کاربری کامل و حفاظت از طرف شهرداری مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: طرح جامع شهر بیله سوار پس از گذشت نزدیک به یک دهه با حفظ کاربری کامل و حفاظت از طرف شهرداری مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

سیدحامد عاملی 20 اسفند در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: طرح جامع شهر بیله سوار پس از گذشت نزدیک به یک دهه با رعایت 2 اصل مهم از جمله الحاق 10 هکتار فضای سبز و جنگلی در ورودی این شهر با حفظ کاربری کامل و حفاظت از طرف شهرداری، مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به دومین اصل منجر به تصویب طرح جامع شهر بیله سوار افزود: 30 هکتار به عنوان ذخیره شهری پیش بینی می شود تا در صورت لزوم در آینده به محدوده شهر بیله سوار الحاق شود.

عاملی اظهار کرد: دولت در حوزه تخصیص و تزریق اعتبارات ملی به پروژه های زیرساختی استان ها اقدامات مهمی در دستور کار قرار داده و از این رو به زودی اعتبارات ملی از سوی وزارتخانه های مختلف به دستگاه های اجرایی استان تزریق خواهد شد.

وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی استان اردبیل باید تعاملات و اقدامات ویژه و جدی در دستور کار داشته باشند تا میزان حداکثری از اعتبارات ملی به پروژه های استان تزریق شود.


برچسب ها: شهر بیله سوار - بیله سوار - تصویب - بیله - شورای برنامه ریزی و توسعه - شهرداری - جامع
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر بیله سوار تصویب شد

طرح جامع شهر بیله سوار تصویب شد